شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

تمدید قرارداد این بازیکن از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر است !

تمدید قرارداد این بازیکن از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر است !

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اولین کاری که مدیریت باشگاه باید در دستور کار قرار دهد، تمدید قرارداد با اورنوف است و حفظ این بازیکن از نان شب نیز واجب‌تر است.

به گزارش شمانیوز: فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: پرسپولیس شکل و شمایل خود را پیدا کرده و رفته رفته بهتر می‌شود. خوان کارلوس گاریدو استخوان‌بندی و شاکله اصلی تیم را شناخته و این موضوع را می‌توان در بازی پرسپولیس دید و از سوی دیگر گاریدو نیاز به زمان داشت تا از بازیکنان شناخت پیدا کند. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده و نباید این موضوع را نادیده گرفت.

وی افزود: بازیکنانی که جذب شدند با کیفیت و در حد نام پرسپولیس هستند و از همه مهم‌تر تیم نیمکت خوبی دارد و دست مربی برای تغییرات باز است. به شما قول می‌دهم اگر مشکلی رخ ندهد و حواشی کمتر شود. پرسپولیس ۳ هفته زودتر قهرمان لیگ خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد الکسیس گندوز عنوان کرد: گندوز قطعا یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ پرسپولیس و یکی از بهترین سنگربانانی است که به فوتبال ما آمده است. او سنگربان شش دانگی نشان داده و قد و قواره خوبی دارد و باهوش است و این برای پرسپولیس نعمت است. تیمی که دروازه‌بان خوبی داشته باشد نصف راه قهرمانی را رفته و گندوز نقطه قابل اطمینان پرسپولیس است.

پیوس در مورد وضعیت خط حمله پرسپولیس نیز گفت: ما در خط حمله بهترین خرید‌ها را داشتیم و بازیکنان خوبی جذب شدند. علی علیپور یک مهاجم جنگنده و دونده است که راه گلزنی را بلد است. عیسی آل‌کثیر نیز جایگیری‌های خوبی دارد و خود را در موقعیت قرار می‌دهد. لوکاس ژائو نیز در چند دقیقه‌ای که به میدان آمده نشان داده بازیکن خوب و توانایی‌ست و باید به او فرصت داد. حضور این مهاجم برای علیپور و آل‌کثیر زنگ خطر است و نفس او پشت سر این دو مهاجم است و اگر علمکرد خوبی نداشته باشند او آنها را خواهد گرفت. البته با توجه به پتانسیل پرسپولیس به نظرم این تیم می‌تواند با دو مهاجم نیز بازی کند و از ظرفیت‌های مهاجمین خود استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل روز چهارشنبه این تیم در شهرآورد پایتخت مقابل استقلال اظهار داشت: پرسپولیس به راحتی می‌تواند برنده دربی شود. تیم آرامش خوبی دارد و با توجه به اینکه به هارمونی رسیده می‌تواند استقلال را بدون دردسر شکست دهد. گاریدو قطعا می‌داند این بازی برای هواداران چقدر مهم است و قطعا برای این بازی برنامه دارد. پرسپولیس اگر بتواند مرکز زمین را در اختیار بگیرد قطعا برنده بازی خواهد بود. این تیم سرحال‌تر است و همیشه نشان داد در دربی توانسته نتیجه بگیرد. استقلال نیز مهره‌های خوبی در اختیار دارد، اما حاشیه‌ها بلای جان این تیم شده و پرسپولیس باید از این موضوع نهایت استفاده را ببرد. به نظرم بازی خوبی می‌شود و پرسپولیس با نتیجه یک - صفر یا ۲ - صفر برنده بازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی