شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه 21 تیر 1403

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه 21 تیر 1403

بر اساس اخبار منتشر شده برخی ادارات به علت موج گرما فردا پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ تعطیل اعلام شدند.

به گزارش شمانیوز: تعطیلی ادارات در برخی استان‌های ایران به دلیل موج گرما صورت گرفته است. تعطیلی ادارات برخی استان‌ها  فردا پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ صورت گرفته است و ممکن است اگر این گرما ادامه داشته باشد تعطیلی هم تمدید شود   جزئیات تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ به شرح زیر است. 

همه دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری پنج‌شنبه تعطیل است

مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری: به دلیل گرمای شدید و همچنین کاهش مصرف برق کلیه دستگاه‌های اجرایی این استان فردا پنج‌شنبه تعطیل است.

تعطیلی تمام دستگاه‌های اجرایی یزد در روز پنجشنبه

معاون توسعه مدیریت استانداری یزد از تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان یزد در روز پنجشنبه خبر داد و گفت که امور مربوط به دستگاه‌ها به صورت دورکاری انجام می‌شود.

اداره‌های استان مرکزی هم  فردا تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

تعطیلی و کاهش ساعت کار ادارات لرستان در پی گرمای هوا

مدیرکل مدیریت بحران لرستان: با موافقت استاندار دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل مدیریت مصرف انرژی فردا (چهارشنبه) دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند و روز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه نیز تعطیل اعلام می‌شود.

ادارات استان قم فردا پنجشنبه تعطیل هستند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم: 

با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی روز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه نیز تعطیل اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی