شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه اجلاس جهانی صندوق اوپک در وین؛

معاون وزیر اقتصاد با معاون نخست وزیر قزاقستان دیدار کرد

معاون وزیر اقتصاد با معاون نخست وزیر قزاقستان دیدار کرد

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه اجلاس وزرای صندوق اوپک برای توسعه بین المللی با معاون نخست وزیر قزاقستان دیدار کرد.

 

به گزارش شادا، دکتر ذبیح‌الله سلمانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه اجلاس وزرای صندوق اوپک برای توسعه بین المللی با معاون نخست وزیر قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

 اجلاس وزرای صندوق اوپک برای توسعه بین المللی و یکصد و هشتاد و هشتمین نشست هیات عامل این صندوق با مشارکت وزرای اقتصادی کشورهای عضو و اعضای هیات عامل در مقر صندوق اوپک طی امروز و فردا در اتریش برگزار می شود.

 

 ذبیح اله سلمانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و حسین کشیری مدیر کل دفتر وامها، مجامع و موسسات مالی بین المللی سازمان سرمایه گذاری، به عنوان جانشین عضو هیات عامل در این نشست مشارکت کرده اند.

همزمان با نشست های یاد شده، مجمع توسعه صندوق اوپک نیز با مشارکت هیات های اعزامی کشورهای عضو برگزار می‌شود و اعضای هیات عامل در این نشست نسبت به تصویب تامین مالی پروژه های  توسعه ای کشوهای غیر عضو اقدام خواهند کرد.

گفتنی است تسهیلات این صندوق مطابق اساسنامه آن با هدف توسعه کشورها  به کشورهای غیر عضو صندوق اختصاص می یابد‌.

همچنین صورتهای مالی حسابرسی شده صندوق اوپک و گزارشات مالی سالانه مربوط به سال ۲۰۲۳ صندوق، توسط وزرای کشورهای عضو در نشست وزاری صندوق تصویب می شود.

هیات اعزامی کشورمان همچنین  در حاشیه این نشست با عبدالحمید الخلیفه رییس صندوق اوپک ملاقات و در خصوص ارتقاء روابط با صندوق مذاکره می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی