شمانیوز
شما نیوز

در سه ماهه ابتدای سال 1403 رخ داد:

وصول بیش از 38 هزار میلیارد ریال درآمد عمومی از بخش های مختلف در استان یزد

وصول بیش از 38 هزار میلیارد ریال درآمد عمومی از بخش های مختلف در استان یزد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: 38هزار و 91 میلیارد ریال درامد عمومی از بخش های مختلف این استان وصول شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد دهقان منشادی در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان افزود: این میزان نسبت به مصوب سه ماهه،  40 درصد کسری و نسبت به مدت مشابه سال قبل  15 درصد افزایش دارد.

وی میزان درآمد مصوب استان در سال 1403 را 255 هزار و 106 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع درآمد وصولی استان 35 هزار و 559  میلیارد ریال درآمد مالیاتی تشکیل می دهد که 19 هزار و 379 میلیارد ریال آن مستقیم و 16 هزار و 179 میلیارد ریال آن غیر مستقیم می باشد.

وی مالیات های مستقیم را شامل مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و دولتی، مشاغل، مستغلات، متفرقه درآمد، مالیات بر ارث ، مالیات های اتفاقی و نقل و انتقال سهام، املاک و سرقفلی، تمبر و اوراق بهادار و خانه ها و خودروهای گران قیمت بیان کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: مالیات های غیر مستقیم نیز شامل عوارض خروج مسافر از کشور، نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو، مالیات بر فروش سیگار و ارزش افزوده می باشد.

در این جلسه در خصوص تدوین سند برنامه عملیاتی تحقق درآمدهای پیش بینی شده استان در حوزه معادن، اجرای برنامه عملیاتی تحقق درآمدهای مالیاتی استان یزد و انتقال پرونده مودیان بزرگ مالیاتی به استان گزارشی ارایه و آخرین وضعیت آن بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی