شمانیوز
شما نیوز

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید ؛ ام

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید ؛ ام

سازمان هواشناسی از افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در نقاط مختلف کشور، خنک شدن هوا در سواحل شمالی و خیزش گرد و خاک در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی خبر داد.

به گزارش شمانیوز؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در مناطقی از نوار شمالی کشور در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. همچنین در شمال آذربایجان غربی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه ـ با گذر موج تراز میانی از غرب کشور ـ در مناطقی از شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و در دامنه‌های زاگرس مرکزی شامل کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم و غرب اصفهان ابرناکی و رگبار باران رخ می‌دهد. این وضعیت در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و ارتفاعات البرز در مازندران، شرق تهران و قزوین شدت خواهد داشت.

تا آخر هفته گذر امواج کم‌دامنه تراز میانی از نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، سه‌شنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی و شمالی البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

چهارشنبه ـ با نفوذ جرایانات شمالی به سواحل دریای خزر ـ به تدریج بارش در نیمه شرقی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی تقویت می‌شود. در شمال غرب و خراسان شمالی نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل و نیمه غربی سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد، برق وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

در ۳ روز آینده در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی