شمانیوز
شما نیوز

قوامین در غیاب شهرداری صدرنشین شد

در غیاب تیم های مدعی شهرداری وارمین و دانشگاه آزاد ، قوامین با تساوی در تنها بازی خود به صدر جدول رقابتهای لیگ برتر تکواندو صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، در حالی که سه دیدار از هفته های سوم و چهارم رقابتهای لیگ برتر تکواندو به دلیل حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی ، تنها ۵ بازی برگزار شد که بهترین نتیجه را تیم تازه وارد یاسین پیش رو قم گرفت که با کسب پیروزی در هر دو بازی خود شش امتیازی شد و به مکان دوم جدول صعود کرد.

شاگردان فریبرز عسگری در بازی نخست خود ۷بر یک لوزام خانگی کن را شکست داد. استیل البرز که تغییر نام داده و از این پس از با این نام در لیگ به میدان می رود این هفته تنها یک امتیاز گرفت و اوضاع خوبی در جدول ندارد. این تغییر نام برای شاگردان وحید عبداللهی خوش یمن نبود. اسحاقی، تیران، یوسفی، فرهاد و فرزاد عبدالهی، رفیعی و عسگری ۷ پیروزی یاسین پیشرو را کسب کردند و تک پیروزی لوازم خانگی کن توسط روح اله طالبی بدست آمد.

یاسین پیشرو در دومین دیدار با نتیجه مشابه ۷ بر ِک برابر هیات تکواندو قزوین صاحب پیروزی شد. حیدری، تیران ، ولی پور، محمدخانلو، قلی زاده، رفیعی، عیسی بیگلو و محمد پور برای نماینده قم ۷ پیروزی متوالی کسب کردند و عبدالله کاظمی هم به دلیل حاضر نشدن مهران عسگری برای مبارزه تنها پیروزی قزوینی ها را کسب کرد.

در یکی از مهمترین بازیهای این هفته دو تیم پاس قوامین و لوازم خانگی کن مقابل هم صف آرایی کردند که تلاش دو تیم به تساوی ۴ بر۴ انجامید. پلنگ افکن، معظمی، حسینی نیا و اینانلو برای قوامین ، یارمحمدپور، قیاسی زاده، امیدی و فخرایی هم برای لوازم خانگی کن صحب پیروزی شدند. شکست پوریا عرفانیان قهرمان نوجوانان جهان مقابل اینانلو مهمترین حادثه این دیدار بود. قوامین با همین تساوی صدرنشین شد.

شاگردان علیرضا نصرآزادانی در تیم گیتی پسند که از دو هفته نخست تنها یک امتیاز اندوخته بودند در تنها بازی این هفته خود ۶ بر ۲ سونیا را شکست داد ه و چهار امتیازی شدند. کیانی، نادریان، امینی، امامی، خدامی و دباغ تفرشی شش پیروزی تیم اصفهانی را کسب کردند و مریدانی و مهدی هم برای سونیا دو پیروزی بدست آوردند.

سونیا بعد از این شکست ، ۶ بر ۲ هیات تکواندو قزوین را از پیش رو برداشت. مریدانی، رحمتی، نباتیان، منصفی، برزگر و چگینی ۶ تکواندوکار پیروز سونیا بودند و برای هیات تکواندو قزوین هم رفیعی و نظرپور دو پیروزیکسب کردند.

در پایان هفته چهارم این رقابتها پاس قوامین با ۷ امتیاز از سه بازی به صدر جدول رده بندی رسید. یاسین پیشرو قم با ۳ بازی ، ۶ امتیاز و تفاضل ۱۰ از رده هفتم به رده دوم نقل مکان کرد و شهرداری ورامین دو بازی این هفته اش برابر گیتی پسند و دانشگاه آزاد به زمان دیگری موکول شد با ۶ امتیاز و تفاضل ۶ از ۲ بازی در رده سوم جای گرفت.

تیم های شهدای ساری با امتیاز و تفاضل ۴ ، لوازم خانگی کن با ۴ امتیاز و تفاضل ۲-، گیتی پسند اصفهان با ۴ امتیاز و تفاضل ۲-، دانشگاه آزاد با ۳ امتیاز و تفاضل ۶، سونیا با ۳ امتیاز و تفاضل ۸- و هیات تکواندو استان قزوین (بدون امتیاز) خانه های چهارم تا نهم جدول را در اختیار دارند.

منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی