شمانیوز
شما نیوز

مشکل اصلی فرهنگیان مسئولان آموزش و پرورش است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عزم جدی در مسئولان آموزش و پرورش برای جبران کسری بودجه ای این وزارتخانه وجود ندارد و مسئولان این وزارتخانه باید اقدامی جدی برای جبران کسری بودجه حوزه خویش انجام دهند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

,لی محمد احمدی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به مشکلات بودجه ای وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات به ویژه پاداش پایان خدمت بازنشستگان، اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه سقف اعتبارات را تعیین می کند و با توجه به اینکه در مجلس چندان جابجایی اعتبارات امکان پذیر نیست، بنابراین مسئولان آموزش و پرورش باید قبل از آنکه لایحه بودجه وارد مجلس شود در خصوص جبران کسری های سنوات گذشته اقدام کرده و رایزنی های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همان طور که دولت برای مرتفع نمودن مشکلات بخش سلامت و بهداشت، برنامه ریزی و پیگیری های جدی کرد و وزیر و معاونان وزارت بهداشت و درمان در تبیین، انتقال و انعکاس مشکلات بخش سلامت بسیار فعال و نقش اساسی و سیستماتیک داشتند، مسئولان آموزش و پرورش نیز باید بر اساس همین مسیر اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه عزم جدی در مسئولان آموزش و پرورش برای جبران کسری بودجه این وزارتخانه مشاهده نمی شود، گفت: تعامل یک دستگاه با مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است و همان طور که مسئولان وزارت بهداشت و درمان به خوبی از این تعامل برای رفع مشکلات حوزه خویش استفاده کردند، انتظار است که مسئولان نظام تعلیم و تربیت کشور نیز اقدامی جدی برای تخصیص بودجه مناسب در لایحه بودجه و نیز جبران کسورات حوزه خویش انجام دهند. جهت مشاهده اخبار مرتبط به معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی