شمانیوز
شما نیوز

تشریح دستاوردهای بیمه دی در حوزه تحول دیجیتال

تشریح دستاوردهای بیمه دی در حوزه تحول دیجیتال

مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی، دستاوردهای این شرکت در حوزه تحول دیجیتال را تشریح کرد.

به گزارش فاطمه نجفی خبرنگار شمانیوز، علی اکبر گلشنی، در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، ضمن بیان این مطلب، گفت: از سال 1399 بحث تحول دیجیتال در بیمه دی استارت خورده است به طوری که با بررسی‌های صورت گرفته در سال 1400 استراتژی تحول دیجیتال شرکت را بر اساس مدل tm forum تدوین نمودیم که بر اساس آن یک برنامه 3 ساله مدون جهت اقدامات ترسیم گردید که دستاوردهای خوبی نظیر راه اندازی خانه نوآوری دی نو و وب اپلیکیشن دی‌دار از نمونه های آن به شمار می رود.

وی به تاثیر بحث تحول دیجیتال در شرکت بیمه دی اشاره کرد و گفت: در حوزه صدور و خسارت، بسیاری از امور از طریق خدمات دیجیتالی ارائه شده در بیمه دی صورت می گیرد. در دی دار ما امکان صدور آنلاین و لحظه ای را برای تعدادی از رشته ها از جمله بیمه نامه شخص ثالث راه اندازی نموده ایم.

گلشنی با اشاره به آن که مسیر دیجیتال مسیری ادامه دار است و قصد داریم تا برنامه 3 ساله دوم را تدوین نمائیم تا به واسطه آن در این عرصه پیشتاز باشیم، تصریح کرد: ما در رشته خاصی تمرکز نکردیم و تلاش نمودیم با طراحی و ایجاد اپلیکیشن دی دار، پلتفرم یکپارچه دیجیتالی را جهت رضایتمندی مشتریان به بازار عرضه نمائیم.

مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی اظهارداشت: سامانه ارزیابی هوشمند سلامت هم یکی دیگر ازاقداماتی بود که در حوزه هوش مصنوعی ارائه کردیم تا میزان احتمال وقوع سرطان یا سکته را ارزیابی و پیش بینی می کنیم تا بر اساس آن، در کنار بیمه گزار و در کنار فرآیند درمان بیمه گزاران گرامی خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی