شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و فنی دهیاری های لنگرود

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و فنی دهیاری ها امروز( یکشنبه-12 آبان) به ریاست مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و با حضور پیرعلایی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از شبستان:  ​"مهندس شفقی" با تاکید بر نقش دهیاری ها در توسعه پایدار روستاها، گفت: دهیاران در اعمال مدیریت توسعه و آبادانی روستاها نقش مهمی دارند.

  فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری مستمر جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و فنی دهیاری ها در شهرستان، تصریح کرد: توسعه پایدار در روستاها با هم افزایی دهیاران محقق می شود.

 شفقی ادامه داد: دهیاران باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در روستاها استفاده کنند.

 

3a3e366a-c56f-4036-9b5c-d1a3b0bbed15

 "یاور پیرعلایی" نیز در این جلسه با بیان اینکه اولین جلسه با کارشناسان مالی و فنی دهیاری ها در استان گیلان در شهرستان لنگرود انجام شد، گفت: طرح های درآمدزا یکی از انتظارات اصلی از دهیاری هاست که با توجه به پتانسیل های روستا در بحث گردشگری و بوم گردی ورود و با سرمایه گذاری های مشترک در توسعه و آبادانی روستا تلاش کنند.

 مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با تاکید براینکه کارشناسان فنی و دهیاران طبق روال قانونی عمل کنند و ساخت و سازها به صورت کاملا قانونی انجام شود، اظهار داشت: دهیاران در بحث تخلفات ساختمانی ورود کنند و ساختمان هایی که پروانه پایان کار ندارند را معرفی و به کمیسیون ماده 99 ارجاع داده شوند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied