شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه 16 اسفند 1402

درخبر زیر به جزییاتی مهم درباره تعطیلی مدارس استان تهران برای فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 به علت برودت هوا یا آلودگی خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه 16 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :بر اساس صحبت های کارشناس های هواشناسی نسبت به وارد شدن سامانه جدید بارشی ، برای والدین و دانش آموزان تهرانی این سوال مطرح شده است که آیا تعطیلی مدارس تهران برای روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 صحت دارد یا خیر ؟ در خبر زیر به جزیات تکمیلی نسبت به تعطیلی مدارس تهران برای روز چهارشنبه 16 اسفند ماه می پردازیم.

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

با وجود آلودگی هوا و پیش بینی سازمان هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید ، هنوز هیچ اطلاعیه نسبت به تعطیل شدن مدارس استان تهران در روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 صادر نشده است و تمامی مدارس دایر هستند. به محض اینکه آموزش و پرورش یا کمیته اضطرار آلودگی هوا خبری جدید منتشر کند در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

تداوم آلوگی هوا، وضعیت هوای تهران نارنجی است. بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

استانداری تهران: امروز فعالیت ورزشی مدارس در محیط‌های باز ممنوع است

با توجه به آلودگی هوا و پایداری و سکون نسبی جو، از مردم درخواست داریم تا روز پنجشنبه از هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز پرهیز کنند.

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

افزایش آلودگی هوای پایتخت/ هشدار به گروه‌های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۰ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تعطیلی مدارس

 

تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس

مدارس تهران فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی