شمانیوز
شما نیوز

زمان ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران | خبرنگاران بخوانند

ثبت نام طرح ترافیک سالیانه برای سال 1403 ویژه خبرنگاران از امروز آغاز شد و اهالی رسانه جهت ثبت نام بایستی مدارک خود را در سایت مورد نظر بارگذاری کنند.

زمان ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران | خبرنگاران بخوانند

به گزارش شمانیوز: ثبت نام طرح ترافیک سالیانه برای سال 1403 ویژه خبرنگاران از امروز آغاز شد و اهالی رسانه جهت ثبت نام بایستی مدارک خود را در سایت مورد نظر بارگذاری کنند.

از امروز سه شنبه 15 اسفند ماه سامانه تهران من جهت بارگذاری مدارک از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه برای ثبت نام در طرح ترافیک سالیانه باز شد.

خبرنگاران محترم جهت ثبت نام در طرح ترافیک بایستی ابتدا وارد سامانه تهران من شده و سپس با کلیک روی بخش نام و نام خانوادگی به بخش خبرنگار هستم وارد شوند و پس از آن مدارک هویتی، معرفی‌نامه، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری نمایند؛ پس از بررسی مدارک خبرنگاری در صورت وجود نقص مدرک، یک پیامک از سامانه تهران من برای خبرنگار مربوطه ارسال می‌شود که با مراجعه مجدد به سامانه تهران من نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کند.

نکته مهم اینکه اهالی رسانه فقط می‌توانند یا برای کارت بلیت خبرنگاری یا برای طرح ترافیک ثبت‌نام کنند.

افرادی هم که برای طرح ترافیک ثبت‌نام کنند اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل فعالیت به آن‌ها تخصیص پیدا نکند، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تعلق می‌گیرد.

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سال جاری تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال 1403 اعتبار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied