شمانیوز
شما نیوز

قتل عام

رازهای تکان‌دهنده قتل ۵ مرد همدانی / آیا گنج مرموز باعث این فاجعه شد؟

 رازهای تکان‌دهنده قتل ۵ مرد همدانی /  آیا گنج مرموز باعث این فاجعه شد؟

خبر قتل عام 5 دوست در رزن همدان نق محافل است.در خبر زیربه رازهای تکان‌دهنده قتل ۵ مرد همدانی پرداخته شده است.

به گزارش شمانیوز :سه روز پس از وقوع فاجعه در روستای قزلجه، تحقیقات اولیه پرده از رازهای تلخ این جنایت برداشت. مشخص شد یکی از این ۵ نفر، قاتل ۴ نفر دیگر بوده و پس از انجام قتل‌عام، با شلیک گلوله به خود، زندگی خود را پایان داده است. این حادثه شوک بزرگی به اهالی روستا و شهرستان رزن وارد کرد و شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره علت وقوع این جنایت هولناک، به بحث داغ همگان تبدیل شد.

یکی از شایعات پرطرفدار این بود که مقتولین در جستجوی گنجی مرموز به ارتفاعات رفته بودند. گفته می‌شود در جریان تلاش برای یافتن این گنج، بین آنها اختلافات شدیدی رخ داده و نهایتاً یکی از آنها با اسلحه به جان دیگران افتاده است.

یکی از مقتولین پیش از این بارها اعلام کرده بود که ۴ نفر دیگر سهم او را از مبلغ مورد نظر نداده‌اند. این فرد، همان کسی است که اسلحه زیر بدنش کشف شد و مشخص شد پس از کشتن دیگران، خودکشی کرده است. یکی از بستگان نزدیک یکی از قربانیان نیز تأیید کرده که این فرد پیش از حادثه به پدرش گفته بود که دیگر تحمل زندگی را ندارد و قصد دارد خود و چند نفر دیگر را بکشد. ظاهراً او با این بهانه که می‌خواهد به تفریح بروند، بقیه را به روستا دعوت کرده بود.

هیچ‌کس حتی تصور نمی‌کرد که چنین فاجعه‌ای رخ دهد و تهدیدهای این جوان را جدی نگرفتند. این حادثه نشان‌دهنده عدم توجه به نشانه‌های هشدار دهنده و جدی نگرفتن تهدیدهای افرادی است که به وضوح در بحران روانی قرار دارند.

منبع:هفت صبح

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی