شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

پیش بینی هواشناسی برای استان تهران / صدور هشدار هواشناسی برای تهرانی ها

پیش بینی هواشناسی برای استان تهران / صدور هشدار هواشناسی برای تهرانی ها

کارشناسانهواشناسی کشور ،برای اسنان تهران،افزایش دما و هشدار هواشناسی صادر کرده اند.

به گزارش شمانیوز سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار صادر کرده است و تقاضا دارد در مصرف آب مدیریت صورت بگیرد. همچنین بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در ساعات بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات به‌خصوص ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه افزایش ابر، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. طی ‌چهارشنبه (۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه دمای هوای تهران طی پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ مرداد) به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خداکنه هوا یکم خنک بشه

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی