شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات / ادارات این استان فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 تعطیل شد

تعطیلی ادارات / ادارات این استان فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 تعطیل شد

در خبر زیر جزییات تعطیلی ادارات استان سیستان و بلوچستان برای فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :به علت گرماشی شدید هوا ،در استان سیستان و بلوچستان چاره ای جز تعطیلی ادارات وجود ندارد در ادامه جزییات  تعطیلی ادارات  استان سیستان و بلوچستان برای فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 را میخوانید. 

تعطیلی ادارات استان سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گرمای هوا منجر به تعطیلی تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سازمان‌های استان در روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه جاری شد.

محمد کرمی اظهار کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و سازمان های سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه مورخ چهار مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس؛ ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، دانشگاه‌ها و بانک‌های سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه سوم مرداد ماه نیز ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساعت کاری ادارات امروز چهارشنبه با احتساب ۲ ساعت تعجیل در خروج از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر و انجام امور اداری به صورت دورکاری خواهد بود.

کاهش ساعت کاری ادارات گلستان و تبریز

با توجه به گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان گلستان و آذربایجان شرقی در روزهای امروز و فردا تا ساعت ۱۱ تعیین شده است.

تکمیلی  درباره تعطیلی ادارات

در پی گرمای هوا و لزوم مدیریت مصرف برق، ادارات کرمانشاه فردا تعطیل خواهد بود.

کاهش ساعت کاری ادارات البرز برای فردا

استانداری البرز: ‌ساعت کاری ادارات استان البرز به استثنای بانک‌ها و مراکز خدماتی فردا پنجشنبه چهارم مرداد ماه ‌از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فردا تعیین شد‌. این تصمیم در کارگروه اضطرار مدیریت انرژی استان البرز اتخاذ شده و از مردم درخواست شده تا با توجه به گرمای بی سابقه ای که دراستان البرزشاهد آن هستیم با رعایت الگوهای مصرف انرژی همراهی لازم را برای جلوگیری از هدر رفت انرژی داشته باشند.

ادار‌ات دولتی کرمان و چهارمحال‌و‌بختیاری فردا تعطیل است

معاون استانداری کرمان:  به‌دلیل افزایش دما و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان فردا تعطیل خواهند بود. کلیه ادار‌ه‌های چهارمحال‌وبختیاری نیز فردا تعطیل است./

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی