شمانیوز
شما نیوز

قتل

آخرین اخبار از پرونده قتل دلخراش دکتر ضیایی و همسرش

 آخرین اخبار از پرونده قتل دلخراش دکتر ضیایی و همسرش

​پرونده قتل دکتر ضیایی و همسرش که یک سال پیش در سعادت‌آباد به وقوع پیوست، به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و عاملان این جنایت به زودی در دادگاه محاکمه خواهند شد.

به گزارش شمانیوز : دکتر ضیایی، متخصص گوش و حلق و بینی، و همسرش که دکتری اقتصاد داشت، قربانی یک سرقت مرگبار شدند. قتل این زوج زمانی به پلیس گزارش شد که خواهرزاده دکتر ضیایی از ناپدید شدن آنها خبر داد. وی اظهار داشت که سرایدار خانه دایی‌اش با او تماس گرفته و گفته بود دکتر ضیایی و همسرش ناپدید شده‌اند و سه مرد ناشناس خودروی سانتافه دکتر را به سرقت برده‌اند. 

 تحقیقات پلیس نشان داد که دکتر ضیایی دو ماه قبل از قتل، معامله‌ای انجام داده و سند خانه‌ای هزار متری در سعادت‌آباد را به نام فردی به نام سروش زده بود، اما هیچ پولی بابت این معامله دریافت نکرده بود.

 خواهرزاده دکتر ضیایی در گزارش خود به پلیس گفت که دایی و همسرش دو فرزند پزشک در آمریکا دارند و او و مادرش به امور آنها رسیدگی می‌کردند. این گزارش موجب شد تا پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف جزئیات بیشتر و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کند.

با تکمیل تحقیقات، متهمان به زودی در دادگاه محاکمه خواهند شد و جزئیات بیشتری از این پرونده در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این جنایت وحشتناک توجه زیادی را به خود جلب کرده و منتظر هستیم تا دادگاه پرده از رازهای پنهان این پرونده بردارد.

منبع: اعتمادآنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی