شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

ویدیو / کاهش دما همچنان ادامه دارد

ویدیو / کاهش دما همچنان ادامه دارد

بر طبق صحبت های کشارناسان هواشناسی ،مناطق شمالی کشور شاهد کاهش دما خواهند بود.

به گزارش شمانیوز :براساس صحبت های کارشناس هواشناسی کشور ،شاهد کاهش دما در برخی مناطق خواهیم بود. همچنین کارشناس هواشناسی گفت: امروز در برخی مناطق ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.فردا هم در برخی مناطق ساحلی دریای خزر،‌ خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای تهران امروز به ۳۷ درجه خواهد رسید.

از فردا (پنجشنبه) تا یکشنبه هفته آینده در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و روزهای جمعه و شنبه علاوه بر مناطق فوق، در شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

این وضعیت در پنج روز آینده در بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس نیز پیش بینی می شود.

همچنین در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز دامنه های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و از جمعه در نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد. این کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده تداوم دارد.

دریای خزر پنجشنبه تا یکشنبه و خلیج فارس جمعه و شنبه مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ و کمینه دمای آن ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی