شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

ویدیو / ماندگاری گرمای هوا در این مناطق

ویدیو / ماندگاری گرمای هوا در این مناطق

برطبق پیش بینی های هواشناسی ،مناطق جنوبی ایران با ماندگاری دما و مناطق شمالی کشور با کاهش دما مواجه هستند.

به گزارش شمانیوز :براساس صحبت های کارشناس هواشناسی: گرما در مرزهای جنوب‌غرب کشور و شهرهای مذهبیِ عراق ادامه دارد. این کارشناس افزود؛در مناطق جنوبی و زائرین اربعین لوازم محافظت از گرما نظیر ضد آفتاب و کلاه های لبه دار ضرروی است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط شمال غرب، دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار باران همراه با رعد و برق رخ دهد. همچنین در ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز بارش باران پیش‌بینی شده است. 

در جنوب کشور، برای امشب در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان نیز رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود. وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور ادامه دارد. 

برای فردا (یکشنبه)، وضعیت جوی مشابهی در شمال غرب، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی شده است. همچنین در مناطق ذکر شده در جنوب کشور و غرب، احتمال رعد و برق وجود دارد. 

در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از شمال غرب، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز با وزش باد شدید مواجه خواهند بود که ممکن است به گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا منجر شود. دریاها، به ویژه دریای خزر و دریای عمان، متلاطم پیش‌بینی شده‌اند. 

در تهران نیز احتمال رگبار باران همراه با باد وجود دارد و بیشینه دما به 35 درجه بالای صفر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی