شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه28 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز یکشنبه28  مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

در خبر زیر جزییات کاهش ساعت کاری یا تعطیلی ادارات برای روز یکشنبه 28 مرداد ماه سال 1403 را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :تعطیلی ادارات به علت گرما و کاهش مصرف برق در فصل‌های گرم سال، به منظور حفظ سلامت کارمندان و جکارآیی بهتر آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.این تصمیمات به منظور پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با گرما و حفظ سلامت کارمندان اتخاذ می‌شود و در کل بهبود کیفیت زندگی و کارآیی آنان کمک می‌کند.تعطیلی ادارات به عنوان یک راهکار موثر برای کاهش استرس و خستگی کارمندان در روزهای گرم تلقی می‌شود و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه و ایمنی مورد توجه قرار می‌گیرد.

تکمیلی یک / کاهش ساعت کاری استان گلستان

موسوی، مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان در مورد مشترکین ادارات که بر اساس مصوبه هیئت دولت ساعت کاری آنها ۶ صبح تا ۱۳ است نیز گفت: ادارات در ساعت اداری باید ۳۰ درصد و خارج از ساعت اداری ۶۰ درصد کاهش بار داشته باشند و در غیر اینصورت برق ادارات قطع خواهد شد و تنها با اخذ تعهد وصل می‌شود.

تکمیلی دو/کاهش ساعت کاری استان مرکزی

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پایان کار ادارات و بانک‌های استان تا پایان هفته، ساعت ۱۱ تعیین شده است.

در این اطلاعیه  آمده است: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز یکشنبه تا پنجشنبه (۲۸ مرداد تا یکم شهریور) ساعت ۱۱ است.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

در این اطلاعیه گفته شده است: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

تکمیلی سه / کاهش ساعت کاری استان فارس

استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هواو افزایش مصرف برق، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۲۷ مرداد ماه تا پنج‌شنبه اول شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

محسن نعمتی با اشاره به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان که شب گذشته برگزار شده است، گفت: با حسب تأیید و دستور ایمانیه استاندار فارس، به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه، ۲۷ مرداد ماه تا پنج‌شنبه، اول شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

این خبر به روز رسانی خواهد شد .......

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام امیدوارم در همه مراحل زنگی موفق باشی گلم

  • ناشناس

    اخه مگه کارمندا گرما میکشن اونا که زیر اسپلیت نشستن بعدشم مگه اونا کار میکنن اصلا فقط لم میدن روی صندلی واسه هم تعریف میکنن

  • ناشناس

    کارگر ها زیر افتاب کار میکنن ادم نیستن ؟ کارمتدا زیر کولر مریض میشن؟

  • ناشناس

    تو این مملکت فقط کارمندا آدمن پس کارگر زحمت کش چی

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی