شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز دوشنبه 29 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز دوشنبه 29 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

در خبر زیر جزییات تکمیلی تغییر در ساعت اداری و یا تعطیلی ادارات برای برخی استان های کشور در روز 29 مرداد 1403 را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :تعطیلی ادارات به علت گرمای هوا به منظور کاهش مصرف برق جلوگیری از مشکلات ناشی از گرما  و هم چنین حفظ سلامت کارکنان  به صورت دورکاری انجام می‌شود. تعطیلی ادارات و یاکاهش ساعت کاری معمولاً در روزهای بسیار گرم و در مناطق با دماهای شدید اتخاذ می‌شود تا کارمندان بتوانند در شرایط مناسب‌تری به کار خود ادامه دهند.تعطیلی ادارات به منظور مصرف بهینه برق به عنوان راهکاری برای مدیریت بحران انرژی و صرفه‌جویی در منابع انرژی اجرا می‌شود. تعطیلی ادارات و یاکاهش ساعت اداری به ویژه در فصل‌های گرم سال و در شرایطی که شبکه برق تحت فشار است، به کاهش بار مصرفی کمک می‌کند.

تکمیلی یک / تغییر ساعت کاری زاهدان

ساعت کاری ادارات ۷ شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز امروز از ساعت ۶ صبح آغاز و ساعت ۱۰ به پایان می‌رسد.

تکمیلی دو / کاهش ساعت کاری استان مرکزی

ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های استان مرکزی تا پایان هفته تغییر کرد.بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از روز یکشنبه تا پنجشنبه ۲۸ مرداد تا یکم شهریور ساعت ۱۱ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است و پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان نیز با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است

این خبر به روز رسانی خواهد شد....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ایرانشهر که گرمتره

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    جنوب کشور باید تعطیل شود

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی