شمانیوز
شما نیوز

واژگونی اتوبوس

ویدیو / جزییاتی از حادثه هولناک واژگونی اتوبوس در یزد

ویدیو / جزییاتی از حادثه هولناک واژگونی اتوبوس در یزد

در شب گذشته حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در یزد رخ داده است ،جزییات آن را ادامه می خوانید.

به گزارش شمانیوز :شب گذشته حادثه واژگونی اتوبوس صورت گرفته است.این حادثه واژگونی اتوبوس در یزد بوده است.حادثه واژگونی اتوبوس که حمل زئران پاکستانی بوده است در ساعت 21:45 اتفاق افتاده است. پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌ احمر اعلام کرد: براثر واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در یزد ۲۸ نفر جان خود را از دست دادند.‌

ساعت ۲۱:۵۴ شب گذشته «۳۰ مردادماه»، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی که در جاده‌های مواصلاتی استان یزد به سمت مرز چذابه در حرکت بود و قصد عزیمت به کربلای معلی را داشت در جاده دهشیر_میدان امام خمینی_روبروی پاسگاه دهشیر از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با دیوار اداره آموزش و پرورش دهشیر، واژگون شد.

در این حادثه، ٢١ نفر مصدوم شدند که ۷ نفر به بیمارستان تفت و ۱۴ نفر به بیمارستان ابرکوه انتقال یافتند و ۲۸ نفر نیز در دم جان باختند.

پیکر فوتی‌های حادثه در اتوبوس گیر افتاده بود که توسط نجاتگران هلال احمر و با استفاده از ست‌های نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط شد.

۹ تیم امدادی هلال احمر از شهرستان‌های ابرکوه، تفت، یزد و اشکذر با پنج آمبولانس و دو خودرو نجات و دو خودرو کمک دار و بیش از ۳۰ نجاتگر در صحنه حادثه حضور داشته و مشغول امدادرسانی و رهاسازی پیکر‌ها بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی