شمانیوز
شما نیوز

طرح ترافیک

طرح ترافیک خبرنگاران تا چه تاریخی تمدید شد ؟

طرح ترافیک خبرنگاران تا چه تاریخی تمدید شد ؟

براساس اخبار منتشر شده طرح ترافیک خبرنگاران تا 15 شهریورماه 1403 تمدید شده است.

به گزارش شمانیوز :طرح ترافیک به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا در شهرها به اجرا درمی‌آید و معمولاً شامل محدودیت‌هایی برای ورود خودروها به مناطق خاص است. طرح ترافیک در ساعات خاصی از روز اعمال می‌شود و خودروهای غیرمجاز ممکن است جریمه شوند. هدف اصلی طرح ترافیک بهبود کیفیت زندگی شهری و تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی است.  با اجرای موفقیت‌آمیز  طرح ترافیک، می‌توان به کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در زمان سفر و افزایش ایمنی در معابر عمومی دست یافت.

با توجه به روند ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران از سوی شهرداری تهران و صدور طرح ترافیک‌های جدید، طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه به روند ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران از سوی شهرداری تهران و صدور طرح ترافیک‌های جدید، در راستای تسهیل در رفت و آمد خبرنگاران تا زمان صدور طرح ترافیک جدید، طرح ترافیک فعلی برای خبرنگاران تمدید شد.

بر همین اساس طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ شهریور ماه جاری تمدید شد و خبرنگاران مشکلی برای تردد در محدوده طرح ترافیک ندارند.

با اتمام ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه شهرزاد و بارگذاری مدارک از سوی شهرداری تهران، مراحل بعدی جهت صدور طرح ترافیک خبرنگاری در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی