شمانیوز
شما نیوز

رنگ مو

طرز تهیه رنگ مو خانگی با مواد طبیعی

طرز تهیه رنگ مو خانگی با مواد طبیعی

ممکن است برخی افراد نسبت به رنگ موهای شیمیایی حساسیت داشته باشند نیاز باشد که از رنگ موهای طبیعی استفاده کنند.

به گزارش شمانیوز :رنگ مو یکی از ویژگی‌های ظاهری مهم است که می‌تواند تأثیر زیادی بر جذابیت و شخصیت افراد داشته باشد. افراد معمولاً برای تغییر رنگ مو از روش‌های مختلفی مانند رنگ‌های دائمی، نیمه‌دائمی یا طبیعی استفاده می‌کنند. رنگ مو می‌تواند به صورت طبیعی و ژنتیکی تعیین شود یا از طریق رنگ کردن تغییر کند و به فرد امکان ابراز سلیقه و شخصیت خود را بدهد. انتخاب رنگ مو ممکن است تحت تأثیر عوامل فرهنگی، مد و روندهای روز نیز قرار گیرد. همچنین، رنگ مو می‌تواند به عنوان یک ابزار برای تغییر ظاهر و ایجاد حس تازه و جدید در فرد مورد استفاده قرار گیرد.

مواد لازم

یک قاشق چای خوری چای

 آب 200 میلی لیتر

 پودر حنا یک فنجان

 پودر انگور خشک شده یک قاشق چای خوری

روغن نارگیل یا زیتون دو قاشق چای خوری 

 پودر گل میخک به مقدار کافی 

طرز تهیه

برای اینکه موهایتان قهوه ای تیره شود یک قاشق چای خوری چای را در 200 میلی لیتر آب بجوشانید تا نصف شود سپس چای صاف شده، یک فنجان پودر حنا، یک قاشق چای خوری پودر انگور خشک شده و دو قاشق چای خوری روغن نارگیل یا زیتون را با هم مخلوط کنید و بگذارید یک شبانه روز در ظرفی آهنی بماند. صبح مقداری پودر گل میخک به آن اضافه کنید و به موی سر خود بمالید و بعد یک یا دو ساعت آبکشی کنید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای شود پودر پوست گردو، پودر زاج، پودر حنا، زرده تخم مرغ و آب را به حالت خمیری شکل در آورید و روی موها ی تان بمالید وپس از 40 دقیقه آبکشی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی