شمانیوز
شما نیوز

تغییر ساعت کاری

ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد

ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد

بر اساس اخبار منتشر شده ،ساعت کاری ادارات استان همدان تغییر کرده است.

به گزارش شمانیوز :تغییر ساعت کاری می‌تواند تأثیرات مثبت یا منفی بر روی کارگران و کارمندان داشته باشد.تغییر ساعت کاری به معنای تغییر در زمان‌بندی ساعات کاری یک فرد یا گروهی از کارکنان است.تغییر ساعت کاری  می‌تواند شامل افزایش یا کاهش ساعات کاری روزانه، تغییر در روزهای کاری یا تغییر در زمان شروع و پایان کار باشد. تغییر ساعت کاری ممکن است دلایل مختلفی داشته است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان از تغییر ساعت آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان از روز شنبه ۲۸ مهرماه خبر داد.

"سیدمحمدرضا میرصفدری" گفت: تغییر ساعت کار ادارات طی بخشنامه‌ای خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان اعلام شده است.

وی بیان کرد: ساعت آغاز به کار و ارائه خدمات به ارباب‌رجوع در کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌های استان همدان با رعایت سقف ساعت‌کاری تعیین شده در ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از روز شنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۷:۳۰ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان ادامه داد: به استناد بند ۳ تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت ۶۱۰۱۱ ه‍ تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیات وزیران و بند اول نامه شماره ۱۵۹۸۳/ه‍ ب تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور هماهنگی ارائه خدمات به مراجعان در همه ادارات استان، ساعت آغاز به کار تغییر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی