شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی استان تهران

هواشناسی / تهرانی سرد تا پایان هفته

هواشناسی / تهرانی سرد تا پایان هفته

پیش‌بینی هواشناسی برای استان تهران تا آخر هفته آسمان ابری و همراه با وزش باد شدید است.

به گزارش شمانیوز : برپایه بررسی نقشه‌های هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

همچنین از امروز تا جمعه (۳۰ مهر تا ۴ آبان) با گذر موج نفوذ و گسترش توده هوای سرد و فعالیت سامانه بارشی به خصوص چهارشنبه و پنجشنبه (۳ و ۴ آبان) کاهش محسوس دما، افزایش ابر، گاهی بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات بالا دست و قله‌ها بارش برف پیش بینی می‌شود.

 

عمده بارش روز چهارشنبه تا جمعه (۲ تا ۴ آبان) در سطح استان به‌ویژه نیمه شمالی مورد انتظار خواهد بود.

 

از امروز تا جمعه در پاره‌ای از نقاط به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک، احتمال انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آسمان تهران فردا (اول آبان) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲ آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی