شمانیوز
شما نیوز

رتبه بندی معلمان

احکام رتبه‌بندی این دسته از معلمان صادر شد

احکام رتبه‌بندی این دسته از معلمان صادر شد

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری خبرهایی مهم از رتبه بندی معلمان ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :رتبه‌بندی معلمان به فرآیند ارزیابی و سنجش عملکرد آموزشی معلمان اشاره دارد که هدف رتبه بندی معلمان بهبود کیفیت آموزش است. رتبه‌بندی معلمان معمولاً بر اساس معیارهایی مانند نتایج دانش‌آموزان، روش‌های تدریس و مشارکت در فعالیت‌های آموزشی انجام می‌شود. با استفاده از رتبه‌بندی معلمان، می‌توان نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کرده و برنامه‌های آموزشی مناسب برای ارتقاء مهارت‌هایشان طراحی کرد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بیش از ۱۲۶ هزار معلم بازنشسته، طی هفته گذشته خبر داد.

رضا فیضی‌نژاد در این باره اظهار کرد: احکام رتبه‌بندی بیش از ۷۳ هزار نفر از معلمانی که در سال ۱۴۰۲ بازنشسته شدند و همچنین احکام اصلاحی رتبه‌بندی بیش از ۲۰ هزار نفر از معلمان بازنشسته‌ای که پیش از این به رتبه‌بندی خود اعتراض کرده بودند، پس از بررسی مجدد، رتبه‌های آنها اصلاح و رتبه بالاتر در مورد آنها اعمال شد.

به گفته وی، فایل اطلاعات بازنشستگان مذکور توسط وزارت آموزش و پرورش به تعداد ۱۲۶ هزار و ۲۶ معلم بازنشسته به صندوق بازنشستگی کشوری ارائه شد و صندوق نیز براساس اطلاعات دریافتی از وزارت متبوع، احکام آنها را صادر کرد و پس از آن، معوقه و مبلغ ناشی از رتبه‌بندی به صورت یکجا به حساب آنها واریز شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال حاضر نیز احکام براساس نظام‌رتبه بندی برای معلمانی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ بازنشسته شده‌اند صادر شده و معوقات پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی