شمانیوز
شما نیوز

۴۰ کشته و مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلی در آذربایجان غربی

۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان باختند

۴۰ کشته و مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلی در  آذربایجان غربی
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایرنا : مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت که طی هفت روز گذشته پنج نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در استان جان خود را از دست دادند.
۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان باختند علی شرق افزود: طی هفته گذشته ۳۵ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی دست ساز در استان مسموم و روانه بیمارستان شدند که از این مجموع ۵ تن جان باختند. وی اظهار داشت: از مجموع افراد مسموم شده تاکنون ۱۴ نفر مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند. وی ادامه داد: چهار نفر از این بیماران نیز در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه هستند و حال آن‌ها وخیم است.
۴۰ کشته و مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلی در آذربایجان غربی
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: از کل ۳۵ نفر فرد مسمومی که در بیمارستان طالقانی پذیرش شده اند، ۲۲ نفر از بوکان، ۱۱ نفر از ارومیه و ۲ نفر از پیرانشهر بودند. شرق افزود: مصرف مشروبات الکلی تقلبی و دست ساز بیشترین آسیب را به کبد، کلیه و چشم افراد مسموم وارد کرده است. وی ادامه داد: علت مسمومیت این افراد با انجام آزمایشات لازم در دست بررسی است. سه نفر از عاملان اصلی تولید و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در بوکان توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. مشروبات الکلی در همه جای دنیا هر ساله افراد زیادی را با مشکلات جدی رو به رو می‌کند که بخش قابل توجهی از مسموم شدگان فوت و یا سلامت خود را برای همیشه از دست می‌دهند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied