شمانیوز
شما نیوز

امکان دسترسی به پل دختر ازبین رفت

سیل باعث قطع راه‌های ارتباطی و مخابراتی با پل‌دختر شده و گفته می‌شود برخی شهروندان در محاصره سیل بوده و برای حفظ جان خود و بر بام منازل اسکان یافته‌اند.

امکان دسترسی به پل دختر ازبین رفت
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از فارس : سیروس ابراهیمی ظهر امروز در گفتگو با رسانه‌ها در ارتباط با آخرین وضعیت سیل در پل‌دختر اظهار داشت: تا ساعت ۳ دیشب مشکلی وجود نداشت و انتظار می‌رفت مطابق اعلام هواشناسی از ساعت اولیه صبح بارش‌ها قطع شود، اما شرایط به شکل دیگری رقم خورد. وی افزود: از ساعت ۳ ارتباط موبایل و تلفن ثابت در پل‌دختر به طور کامل قطع شد و پس از آن بارندگی بسیار شدید از صبح امروز در پلدختر آغاز شد و کماکان ادامه دارد. نماینده ویژه استاندار لرستان در پل‌دختر گفت: بخش غربی پل‌دختر زیر آب رفته و قسمتی از ساحلی شرقی شهر نیز از بین رفته است.
امکان دسترسی به پل دختر ازبین رفت
وی یادآور شد: تعدادی از خانوار‌ها در محاصره سیلاب گرفتار شده‌اند و هم اکنون در پشت بام خانه‌ها هستند. ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از شهروندان به هشدار‌ها توجه نکرده‌اند، بیان داشت: تمام تلاش خود را برای حفظ جان مردم بکار می‌گیریم. وی خاطرنشان کرد: سیستم دولتی و ارتباط در پل‌دختر از بین رفته است و نمی‌توان در مورد تلفات جانی و خسارات مالی صحبتی به میان آورد. به گفته نماینده ویژه استاندار لرستان مردم پل‌دختر از شرایط موجود به شدن ناراحت و عصبانی هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied