شمانیوز
شما نیوز

همسر دوم علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی با خانمی به نام مونا ازدواج کرد.

همسر دوم علیرضا نیکبخت واحدی

ه گزارش گل کوچیک علیرضا نیکبخت واحدی متولد 9 تیر 1359 در مشهد با 185 سانتی متر قد فوتبالیست بود. علیرضا نیکبخت واحدی فوتبال را با استقلال شروع کرد و به کاپیتانی این تیم رسید. علیرضا نیکبخت واحدی سپس سه سال در پرسپولیس حضور داشت .علیرضا واحدی نیکبخت تجربه سه رابطه عاشقانه هم دارد. علیرضا نیکبخت واحدی عکس جدیدی را منتشر کرد.

 

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی و همسر اول و دومش + ماجرای طلاق

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش و افشاگری درباره همسر سابقش را در مجله شبونه مشاهده و بخوانید.

40 دقیقه مهمان بود. ساعت 16:20 دقیقه آمد و 17 رفت. اما این مدت کوتاه نیز برای گفتن حرف‌هایش، کم نبود. این گفت‌وگو با تمام گفت‌وگوی‌های دیگر تفاوت داشت. برخلاف کلنجارهایی که با او می‌رفتیم، این‌بار علیرضا نیکبخت، خودش بود که حرف می‌زد. او حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و برای اولین‌بار، فاش کرد که چرا دو سال از فوتبال محروم شده است. نیکبخت که متفاوت‌تر از همیشه در جمع‌مان نشست، دوباره از مسئولان خواست که او را ببخشند و کاری نکنند که در 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کند. در پایین این صفحه مصاحبه او را بخوانید.

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش

علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست و مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسیده

 

شروع فعالیت ورزشی در فوتبال

ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد. از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

عکس اینستاگرام علیرضا نیکبخت واحدی

ابتدا در مسابقات آموزشگاهی شرکت کرده و بعد از مدتی به تیم راوند پیوست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied