شمانیوز
شما نیوز

تذکر آخر اژه ای به برخی رسانه ها

شمانیوز:سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه رسانه ها باید مطالب را در مورد مسایل قضایی ، آنطور که گفته می شود بیان و منعکس کنند ، گفت: من این مساله را بارها در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح کرده و تذکر داده ام و این بار برای آخرین دفعه می گویم که مطالب را درست منعکس کنند.   

حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین محسنی اژه ای' روز دوشنبه در سی و یكمین نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: خبرنگاران باید هر كدام از حرف ها و صحبت های من را كه برایشان ابهام دارد، دوباره سووال كنند.

وی با بیان اینكه خبرنگاران نباید استنباط خود از یك موضوع را به پای حرف های من بگذارند گفت: سعی می كنم مسوولیت و بار حقوقی واژه هایی كه خود بیان می كنم بپذیرم مشروط بر آنكه خبرنگاران آن را بطور دقیق و عین همان مطلب گفته شده در رسانه ها انعكاس دهند.

دادستان كل كشور با تاكید بر اینكه این آخرین تذكر من به خبرنگاران در مورد بیان صحیح مسایل و موضوعات قضایی است، افزود:از این به بعد هر خبرنگاری كه پس از چند بار تذكر دوباره به كار خود ادامه دهد و مطالب را درست انعكاس ندهد ضمن پیگیری قضایی از سوی ما از حضور در نشست قوه قضاییه نیز محروم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied