شمانیوز
شما نیوز

درخواست سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی

انجمن حمایت عاطفی از زنان ایران تاسیس شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):فردوس حاجیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی در جلسه ی ابقای رئیس دانشکده ی حقوق واحدتهران مرکزی با اشاره به پتانسیل علمی و قدرتمند دانشکده حقوق واحدتهران مرکزی خواستار همکاری مجدانه این دانشکده در راه اندازی"انجمن حمایت عاطفی از زنان ایران" شد.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از روابط عمومی واحدتهران مرکزی،حاجیان در جمع استادان، پیش کسوتان علم حقوق،معاونین، مدیران،مشاوران و کارکنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تدبیر و مجاهدت در امور و سیاست های دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که همه تلاش شان تقویت فرهنگ اسلامی در دانشگاهها می باشد اذعان داشت: از حقوقدانان دانشکده ی حقوق تهران مرکزی انتظار می رود تا در جهت تقویت فرهنگ اسلامی و خدمت به ملت بیش از گذشته تلاش نمایند.

وی با تاکید بر حمایت قاطع از رئیس دانشکده ی حقوق این واحددانشگاهی اظهار داشت:حمایت قاطع من از دکتر مالکی رئیس دانشکده ی حقوق به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام و سرزمین ایران است.

سرپرست واحدتهران مرکزی تزکیه وصیانت نفس را برای حقوقدانان اصل دانست و گفت:زمانی که نفس خود را حراست کنیم می توانیم از نفس و اموال و حقوق ملت صیانت نماییم.

دکتر حاجیان در ادامه باتاکید بر توجه و اهمیت حقوقدانان به حقوق بانوان در جامعه اسلامی و امنیت عاطفی و شغلی زنان در جامعه، از حقوقدانان حاضر در جلسه خواست تا در راه اندازی "انجمن حمایت عاطفی از زنان ایران" که هسته ی مرکزی آن دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی باشد همکاری نمایند.

وی بابیان اینکه طرفدارگسترش فرهنگ صلح است گفت:پیوند بین همه ارکان دانشکده اعم ازبسیج دانشجویی،استادان،دفترفرهنگ اسلامی،کارکنان ،کانونها و... در دانشکده ی حقوق تهران مرکزی بیش از گذشته خواهد درخشید.

این گزارش حاکی است،دکتر جلیل مالکی رئیس دانشکده ی حقوق واحدتهران مرکزی در این مراسم ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد دکتر فردوس حاجیان به دانشکده ی حقوق،گفت:همکاران ،استادان و دانشجویان باید این اعتماد را قدر بدانند و در راستای تفکرات تحولی ایشان گام بردارند.

مالکی در ادامه به موفقیت ها و درخشش دانشجویان ،دانش آموختگان و استادان دانشکده ی حقوق واحد تهران مرکزی در جوامع ملی و بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشحالیم که امروز دولت بخش عمده ای از امور حقوقی خود را به دانشگاهیان و فرهیختگان حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی واگذار کرده است.

وی اذعان داشت: حقوقدانان این دانشکده در دعاوی بین المللی،قوه قضاییه،قوه مقننه،کانون وکلای دادگستری و... به عنوان خوش نام ترین و بهترین حقوقدانان کشور محسوب می شوند و نقش موثری دارند.

مالکی گفت:از افتخارات ما این است که ازگذشته بخشی از استراتژی ده گانه دکتر حاجیان را در مدیریت امور سرلوحه امور قرار دادیم و تلاش ما این است بخش دوم آن را با جدیت بیشتر در عرصه ها ی علمی با همراهی و همگامی ایشان که یک شخصیت علمی و بین المللی هستند با شتاب بیشتری توسعه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied