شمانیوز
شما نیوز

صحبت‌های جنجالی سلحشور درباره پشت صحنه یک سریال

شمانیوز: فرج‌الله سلحشور از فساد در پشت صحنه ساخت یک سریال خبر داد.  

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «فرج‌الله سلحشور» کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در دیدار با زهره سادات لاجوردی مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که صبح امروز -20 تیرماه- صورت گرفت، در سخنانی ضمن اعتراض به وضعیت موجود حجاب و عفاف در فضای فرهنگی کشور گفت: این مشکل عمیق‌تر از بحث‌هایی است که می‌شود و متاسفانه تلویزیون به این نفاق دامن زده است. یک هنرپیشه جلوی دوربین با حجاب است ولی در پشت دوربین بی‌حجاب است و همین خانم‌ها در مورد حجاب نفاق می‌کنند.

وی ادامه داد: صداوسیما فقط خط قرمزها را از بین برده است و همین موضوع تبدیل به الگو برای دختران و جوانان می‌شود. قبل از انقلاب این مرزها در این زمینه مشخص بود اما چون حکومت اسلامی است چنین مرزهایی مشخص نیست و همه به ناخودآگاه فکر می‌کنند که همه این موارد درست است.

سلحشور همچنین در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در حال حاضر فیلم‌ها و سریال‌ها در جهت و محوریت انقلاب اسلامی ساخته نمی‌شود و به موضوعات زننده‌ای به نام ایجاد جذابیت پرداخته می‌شود.

وی گفت: ما در فضایی سالم و در حالی که تمام شرایط و ضوابط اسلامی رعایت می‌شد؛ ظرف مدت دو سال و نیم سریال یوسف پیامبر را با بودجه‌ای معادل هفت میلیارد تومان ساختیم درحالی که برخی در مدت‌های بسیار طولانی هفت و هشت ساله اقدام به سریال‌سازی کردند و من خبر دارم که در زمان تولید یک سریال که چند سال هم تولید آن طول کشید، هزار کیلو معادل یک تن تریاک مصرف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied