شمانیوز
شما نیوز

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رئیس دانشگاه آزاد جیرفت گفت: ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است که همه مسئولان و در رأس آنها رئیس جمهور منتخب مردم برای آن تلاش کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،مجید خزایی اظهار داشت: با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مردم حماسه سیاسی را به بهترین شکل ممکن محقق کردند.

وی افزود: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه بار دیگر میثاق پایدار ملت سرافراز ایران اسلامی با آرمان های امام راحل و مسیر پرافتخار شهیدان همیشه جاویدان و ایثارگران و پیروی همه از مقام ولایت و رهبری را جلوه گر کردند.

خزایی عنوان کرد: خلق حماسه سیاسی نشان دهنده عزم و اراده ملت ایران برای همراهی با مقام معظم رهبری است، زیرا با تعیین شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مردم نیز در این مسیر حرکت کردند.

وی بیان داشت: حضور حداکثری و پرشور طیف های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر در صفوف به هم پیوسته در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور حکایت از وحدت و اتحاد و همدلی و انسجام اسلامی برای پیشرفت، آبادانی و برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.

خزایی گفت: مشکلات اقتصادی کشورهای آمریکایی و اروپایی، درگیری های داخلی کشورهای همسایه چون سوریه، ترکیه و عراق سال 92 را سالی ویژه برای ما در سطح ملی و منطقه و بین الملل کرده و انتخابات روز جمعه ثابت کرد، هیچ چیز از علاقه مردم به آینده و سرنوشت کشور کم نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است که همه مسئولان و در راس آنها رئیس جمهور منتخب مردم برای آن تلاش کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهند.

خزایی افزود: ملت ایران ضمن لبیک به ندای رهبری و خلق حماسه سیاسی به دشمنان خارجی و برخی از معاندان داخلی نشان دادند که نظام اسلامی خود را قبول دارند و همیشه و در شرایط حساس و تاریخ ساز با حضور خود دلبستگی به نظام و انقلاب را به جهانیان اعلام می کنند.

وی اذعان داشت: خلق این حماسه محصول راهگشایی های تاریخی مقام معظم رهبری، اعتماد به نفس همه گروه ها و طبقات اجتماعی در همه شهرها و روستاها و باور آنها به رأی و حق خویش و اعتماد به ساز و کار انتخابات و به ویژه اعتماد به منتخب ملت است که توان و سرمایه جدیدی برای حل و فصل مشکلات موجود در کشور به وجود آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی