شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ووچر پرفکت مانی را از چه سایت معتبری خرید کنیم؟

با خرید ووچر پرفکت مانی بدون اینکه لازم باشد حسابی در این سیستم الکترونیکی پرداخت بین‌المللی ایجاد کنید، می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. ووچر یک کد 16 رقمی است که به‌صورت انحصاری تولید شده و برای استفاده از آن باید کد فعال‌‌سازی نیز داشته باشید.

خرید ووچر پرفکت مانی برای افرادی که قصد پرداخت‌ اینترنتی بین‌المللی یا انتقال پول دارند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ووچر شبیه یک کارت اعتباری است که وجود فیزیکی ندارد.

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت ووچر پرفکت مانی می‌توان به امنیت و سرعت بالای آن اشاره کرد. تنها نکته‌ای که برای تهیه آن باید توجه کنید، خرید ووچر از معتبرترین سایت‌ها است.

به‌طور کلی باید گفت استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی بین‌المللی پرفکت مانی در بین کاربران به‌شدت رایج است و شما می‌توانید یک پرداخت سریع با کمترین میزان کارمزد را در این سیستم تجربه کنید.

اگر به‌واسطه شغل خود مجبور به پرداخت الکترونیکی بین‌المللی هستید یا ترجیح می‌دهید در مسافرت به‌جای استفاده از ارز، از یک کارت اعتباری آنلاین معتبر استفاده کنید، ووچر پرفکت مانی می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. برای آشنایی بیشتر با این سیستم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

 

ووچر درواقع کدی است که سیستم پرداخت بین­المللی پرفکت مانی برای کاربران درنظر گرفته و افراد می‌توانند بدون ایجاد حساب، این کد را خریداری کنند تا بتوانند از طریق این سیستم به انجام تراکنش‌های پرداخت بپردازند.

اگر با ماهیت کارت شارژهای الکترونیکی آشنا هستید باید به شما بگوییم که ووچر نیز تقریبا همان ویژگی‌ها را دارد و با استفاده از آن افراد می‌توانند به‌راحتی به انجام معاملات بپردازند. همچنین باید گفت برداشت و واریز وجه از حساب پرفکت مانی با استفاده از این کد به‌آسانی انجام خواهد شد.

شما می‌توانید بدون اینکه حسابی باز کنید با خرید ووچر پرفکت مانی که شبیه یک کارت هدیه غیرفیزیکی بوده و از کد 16 رقمی دیجیتالی، تاریخ ایجاد، میزان اعتبار و کد فعال‌سازی 10 رقمی تشکیل شده­است، به‌راحتی برای خریدهای اینترنتی یا انتقال پول اقدام کنید.

لازم به‌ذکر است در صورتی‌که حساب کاربری دارید برای شارژ پرفکت مانی نیز می‌توانید از ووچر استفاده کنید. این کار به‌راحتی امکان‌پذیر است؛ تنها باید اطلاعات مربوط به ووچر و کد فعال‌سازی را در بخش‌های لازم وارد کنید.

 

شارژ پرفکت مانی

 

ووچر مانی چرا به‌وجود آمد؟

 

هدف از به‌وجود آوردن ووچر پرفکت مانی چیست؟ پرداخت‌های الکترونیکی به‌خصوص در سطح بین‌الملل همواره مشکلاتی برای کاربران سراسر جهان به‌وجود می‌آوردند. به‌ همین دلیل نیز ووچر پرفکت مانی ایجاد شد تا بستری امن و پرسرعت برای انتقال ارز و خرید‌های اینترنتی فراهم شود.

از آنجایی که در این سیستم انتقال وجه کاملا محرمانه و پرسرعت انجام می‌گیرد و می‌توان ووچر را با ارزهای الکترونیکی و حتی پول نقد تعویض کرد؛ استفاده از آن در بیش از 100 کشور دنیا رایج شده و به محبوبیت بسیاری دست‌ یافته است.

 

خرید ووچر پرفکت مانی برای چه افرادی مناسب است؟

 

درواقع باید گفت هر شخصی که نیاز به پرداخت در سیستم الکترونیکی بین‌المللی دارد، می‌تواند با خرید ووچر پرفکت مانی به هدف خود برسد. شما می‌توانید برای فردی که در آن سر دنیا است با کمترین میزان کارمزد، مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید.

این موضوع به‌خصوص برای ایرانی‌ها و کشورهای تحت تحریم اهمیت دارد. چراکه پرفکت مانی خدمات خود را به‌طور کامل در اختیار تمام کاربران قرار می‌دهد و تحریم‌ها هیچ تاثیری روی نحوه خدمت‌رسانی این سیستم نداشته‌اند.

 

مهم‌ترین کاربردهای ووچر پرفکت مانی

 

با خرید ووچر پرفکت مانی دیگر لازم نیست حسابی به­وجود بیاورید. همچنین در مواقعی که دسترسی به حساب امکان‌پذیر نیست می‌توانید از ووچر برای پرداخت سفارش‌های خود استفاده کنید.

اگر با پرفکت مانی آشنا باشید باید به شما بگوییم که ووچر نیز دقیقا همان کاربردهای مشابه را دارد و با استفاده از آن می‌توانید از سایت‌های بین‌المللی خرید کنید یا زمانی که در سفر هستید بدون نیاز به حمل پول نقد یا ارز آن کشور، تمامی هزینه‌های جاری را پرداخت کنید.

همچنین زمانی که می‌خواهید برای دوست، آشنا یا یکی از اعضای خانواده‌تان که در کشور دیگری زندگی می‌کند مبلغی انتقال دهید، استفاده از ووچر پرفکت مانی کاملا مناسب است.

 

به‌طور کلی می‌توان کاربردهای ووچر پرفکت مانی را در موارد زیر خلاصه کرد:

 

  • ووچر در سفرهای خارجی برای افرادی که تمایلی به استفاده از پول نقد ندارند بسیار کاربردی است.
  • امکان انتقال مبلغ‌های مختلف برای افرادی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند به‌راحتی فراهم می‌شود.
  • اگر اهل خرید آنلاین از سایت‌های کشورهای خارجی هستید، با استفاده از ووچر می‌توانید به‌راحتی و در محیطی کاملا ایمن پرداخت را انجام دهید.
  • درصورتی‌که سایت‌ مورد نظر شما از حساب پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کند، استفاده از ووچر کارساز خواهد بود.
  • امکان فروش پرفکت مانی به‌وبسایت‌های معتبر فعال در این زمینه و دریافت پول نقد یا تبدیل آن به دیگر ارزها وجود دارد.
     

خدمات پرفکت مانی

 

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

 

همین که می‌توانید با فروش پرفکت مانی پول نقد دریافت کنید، می­توان گفت که از مهم‌ترین مزایای آن بهره برده­اید. با این ویژگی دیگر لازم نیست نگرانی بابت بلااستفاده­ ماندن ووچر خود داشته باشید. دیگر مزیت‌های آن عبارت‌اند از:

  • این کد تاریخ صدور دارد اما بدون تاریخ انقضاء است و می‌توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند با خیالی راحت برای خرید آن اقدام کنید.
  • بدون هیچ دردسر و تایید هویت می‌توان ووچر را نقد کرد.
  • با استفاده از ووچر می‌توان بدون کارمزد در حساب پرفکت مانی سپرده‌گذاری کرد.
  • خرید با پرفکت مانی سرعت بالایی دارد و نیازی نیست چندین ساعت منتظر پرداخت بمانید.
  • کارمزد کم، دیگر ویژگی و مزیت استفاده از ووچر است. این مزیت به‌خصوص برای افرادی که به‌طور مرتب پرداخت‌های بین‌المللی دارند اهمیت دارد.
  • نحوه استفاده آسانی دارد و تمام کاربران می‌توانند کار با آن را یاد بگیرند.
  • امنیت ووچر پرفکت مانی بسیار زیاد است و نباید نگرانی بابت آن داشته باشید. در حقیقت یکی از اهداف ووچر افزایش امنیت بود که به این مهم نیز دست یافته است.

 

کارمزد ووچر پرفکت مانی

 

اگر می‌خواهید با استفاده از ووچر، حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید، برای سرمایه‌گذاری در این حساب به کمک ووچر، نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت.

در شرایطی‌که می‌خواهید از طریق حساب کاربری کد به‌وجود بیاورید، بسته به نوع حساب شما که می‌تواند تاییدشده یا تاییدنشده باشد این کارمزد متفاوت است.

کارمزد قابل پرداخت برای حساب‌های تاییدنشده برابر با 1.99 درصد و برای حساب‌های تاییدشده معادل 0.5 درصد خواهد بود. به همین دلیل نیز بهتر است وریفای­کردن حساب را در اولویت خود قرار دهید.

 

نحوه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

 

اولین نکته‌ای که در خرید ووچر پرفکت مانی اهمیت دارد انتخاب یک صرافی یا وب‌سایت کاملا معتبر است. کد دیجیتالی شما باید کاملا انحصاری باشد تا بتوانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. تالار ارز در این مسیر به شما کمک می‌کند.

با کمک تالار ارز می‌توانید خرید یا فروش ووچر را به‌راحتی و در محیطی کاملا ایمن انجام دهید. همچنین این مجموعه تمام سفارش‌ها را به‌صورت لحظه‌ای پیگیری می‌کند و با انتخاب آن دیگر لازم نیست خیلی منتظر پاسخ بمانید.

 

جمع‌بندی

 

با خرید ووچر پرفکت مانی بدون اینکه لازم باشد حسابی در این سیستم الکترونیکی پرداخت بین‌المللی ایجاد کنید، می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. ووچر یک کد 16 رقمی است که به‌صورت انحصاری تولید شده و برای استفاده از آن باید کد فعال‌‌سازی نیز داشته باشید.

با استفاده از ووچر می‌توانید به‌ کشورهای دیگر سفر کنید بدون اینکه پول نقد همراه خود داشته باشید. همچنین با استفاده از ووچر پرفکت مانی امکان انتقال وجه با سرعت و امنیت بالا برای افراد دیگر در سراسر دنیا وجود دارد.

اگر تصمیم به خرید یا فروش ووچر گرفته‌اید، قبل از هر اقدامی باید مجموعه معتبری که درخواست‌های کاربران را به‌صورت لحظه‌ای پیگیری می­کند را پیدا کنید. پیشنهاد ما مجموعه تالار ارز است.


 این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied