شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد

در مراسمی با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئولان، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس معرفی شد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این آیین گفت: باید از همه سلایق و ظرفیت های آموزش و پرورش با تاکید بر سلامت، کارامدی، روحیه انقلابی گری به خوبی بهره بگیریم.

اسماعیل محبی پور اظهارداشت: در دوران کرونا شاهد تلاشهای شبانه روزی  و مدیریت بهینه مدیرکل سابق بودیم و از ایشان بخاطر تلاش های ارزشمندی که در دوران مدیریت خویش انجام دادند بسیار سپاسگزاریم.

 او افزود: کرونا تحولات بی سابقه ای را در آموزش و پرورش رقم زده است که این مساله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار بالا برده است.

وی گفت: در گام اول انقلاب اسلامی مساله پیدایش و تثبیت انقلاب به خوبی دنبال شد و در گام دوم انقلاب باید به فکر شتاب توسعه نظام براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: باید از همه سلایق و ظرفیت های آموزش و پرورش با تاکید بر سلامت، کارامدی، روحیه انقلابی گری یعنی حرکت همراه با تحول و مردم داری به خوبی بهره بگیریم.

محبی پور گفت: پی گیری مسایل و مشکلات بازنشستگان و شاغلین از طریق ارتباط موثر و مطلوب با وزارت آموزش و پرورش باید در مدیریت جدید صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال رفتار عادلانه و ترویج عدالت در سراسر استان باشیم افزود: البته رفتار عادلانه و ترویج عدالت به معنی مساوات نیست بلکه باید به هر منطقه با در نظر گرفتن شرایط خاص خود توجه کرد. مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس نیز اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تهیه برش استانی این سند را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

در پایان مراسم از زحمات و اقدامات فرهاد اسماعیلی،مدیرکل پیشین تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied