شمانیوز
شما نیوز

نظارت بر بازار در فارس تشدید می شود

استاندار فارس گفت: هم اکنون ۲۰۰ نفر از اعضا بسیج اصناف در امر نظارت با قرارگاه امنیت غذایی همکاری می کنند که این تعداد به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

نظارت بر بازار در فارس تشدید می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی فارس که همزمان ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی نیز برقرار شد، تاکید کرد: پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مواد غذایی مورد نیاز، در معیشت مردم نقش جدی دارد،گفت: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی تدبیری حکیمانه در دولت است که امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات آن و کنترل و نظارت لازم برای اجرای نتایج این جلسات شاهد تحقق اهداف قرارگاه باشیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان آمادگی هر گونه همکاری با این قرارگاه را دارد، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد صدا و سیمای استان مباحث آگاهی رسانی، فضای مجازی و رسانه را بر عهده بگیرد.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه بخش نظارتی در قرارگاه امنیت غذایی بر عهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرارگرفته ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتحادیه اصناف و… این نظارت‌ها به صورت یکپارچه و متحد انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰۰ نفر از اعضا بسیج اصناف در امر نظارت با قرارگاه امنیت غذایی همکاری می‌کنند که این تعداد به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه پراکندگی امور و تفرق تصمیم گیرندگان در امور مختلف موجب می‌شود نتایج موفقیت آمیزی به دست نیاید اضافه کرد: تشکیل قرارگاه از این پراکنده کاری و تصمیمات متفرق جلوگیری خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied