شمانیوز
شما نیوز

کلاهبرداران صیغه ای در دام پلیس فارس

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری دو خواهر جوان که با عنوان صیغه‌ و همسریابی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.

کلاهبرداران صیغه ای در دام پلیس فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ "حشمت سلیمانی" اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان شیرازی به پلیس فتا مراجعه و بیان کردند با مشاهده موضوعاتی همچون "صیغه و دوست‌یابی" در شبکه‌های اجتماعی واتساپ و تلگرام مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود بیان داشتند که پس از برقراری تماس، مجرم مبلغ 5 میلیون ریال وجه به عنوان بیعانه و یا ثبت نام از آنان اخذ و دیگر جوابگو تماس تلفن آنها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهمان که دو خواهر جوان بودند را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "سلیمانی" با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از 40 شهروند شیرازی اقرار کردند، عنوان داشت: کاربران هرگز فریب اینگونه موضوعات را در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلگرام و واتس آپ نخورند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تماس 096380 موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی