شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چه مناسبتی چه هدیه‌ای بدهیم؟

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چه مناسبتی چه هدیه‌ای بدهیم؟ معمولاً لطف هدیه‌های خاص زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ای آن روز به‌خصوص است. وقتی قرار باشد به یک عده مشخص یا افراد زیادی هدیه مناسبتی بدهیم ممکن است کار کمی سخت شود. خصوصاً اگر به این فکر کنید که هدیه شما برای آنها کاربردی باشد و بتوانند از آن تا مدت‌ها استفاده کنند. این مطلب قرار است با شما درباره اینکه چه مناسبتی چه هدیه‌ای بدهیم صحبت کنیم.

چه مناسبتی چه هدیه‌ای بدهیم؟

اگر نمی‌دانید برای هر مناسبت چه هدیه‌ای مناسب است یا اگر جواب این سؤال را می‌دانید اما نمی‌دانید برای تهیه هدیه‌تان کجا مراجعه کنید، این مطلب برای شماست:

مناسبت‌‌های مهم برای هدیه دادن کدامند؟

معمولاً مهم‌ترین مناسبت‌هایی که می‌توان در آنها به خرید هدیه‌‌های دسته‌جمعی و گروهی فکر کرد، مناسبت‌هایی است که اهمیت عمومی دارند؛ مثل یلدا، سال نو، روز مرد، روز زن و... . شما اگر بخواهید برای این مناسبت‌ها هدیه‌ای تهیه کنید، به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ اولین چیزی که اولویت دارد خرید و تهیه کردن هدیه‌‌هایی است که رنگ و بویی از آن مناسبت دارند. برای مثال یلدا را می‌توان با نمادهای آن شناخت. سال نو که یکی از پرنمادترین و جذاب‌ترین مناسبت‌ها است و همین‌طور تا آخر، به هر مناسبتی که برسید می‌توانید هدیه مناسب آن را پیدا کنید. واقعیت این است که آنچه گفتیم، یک جواب بسیار کلی است. مثلاً شما هم می‌دانید که یلدا را با چه نمادهایی می‌شناسند، اما سؤال اینجاست که این نمادها را چطور باید در قالب یک هدیه تهیه کرد؟ هدیه‌ای که هم کاربردی باشد، هم جنبه یادگاری بودن را زنده نگه دارد و هم بتوان گفت که ارزش خرید دارد! بسیار خب، ما اینجاییم تا این هدایا را با شما بررسی کنیم و درباره هدایای هر یک از این مناسبت‌‌ها صحبت کنیم.

شب یلدا فرصتی برای هدیه دادن

هویت یلدا، داستان یلدا و تب‌وتابی که این شب به‌یادماندنی برای همه افراد به وجود می‌آورد مهم‌ترین دلیلی است که می‌تواند آن را به‌عنوان یک مناسبت مهم معرفی کند. مناسبتی که هدیه دادن و هدیه گرفتن در آن بسیار لذت‌بخش می‌شود. فرقی نمی‌کند بخواهید یک یادگاری به مشتریان خاص و وفادار خود بدهید یا بخواهید در شب دورهمی شرکت، به‌پاس قدردانی از زحمات افراد مجموعه و شرکتتان برای آنها هدیه‌‌ای ارزشمند تهیه کنید. در هر دو صورت، با هدیه دادن به آنها در چنین شبی، حسن‌نیت خودتان و ارزشمندی آن افراد را نشان می‌دهید.

بسته‌‌های خوراکی برای شب یلدا

معمولاً برای اینکه بتوان آن فضای صمیمی و گرم شب یلدا را بین پرسنل شرکت یا مخاطبان هم زنده کرد، هدایای موردنظر هم یادگار یا عنوانی از شب یلدا هستند. برای مثال بسته‌های خوراکی، بسته‌های تنقلات، بسته‌‌های ترکیبی یا حتی بسته‌های میوه جزء بهترین چیزهایی است که می‌توان به آنها فکر کرد. درواقع این بسته‌ها نه آن‌قدر کوچک و ناچیز هستند که لطف هدیه کردن آنها را از بین ببرند نه آن‌قدر گران و پرخرج که تهیه کردن آن بخواهد بودجه اضافه‌ای برای شرکت به وجود آورد. این سال‌های اخیر آن‌قدر دادن هدیه‌های خوراکی و انواع و اقسام ست‌های ترکیبی این‌چنینی پرطرف‌دار شده است که می‌توانند جزء اولین پیشنهادهایی باشد که بهتر است به آنها فکر کنید.

لطف دیگر این هدایا تنوع زیادی است که در آنها دیده می‌شود. از انواع اقسام بسته‌های کوچک و بزرگ آجیل گرفته تا دم‌نوش‌ها، قهوه‌ها و نوشیدنی‌های سالمی که دیگر جای ثابت خود را در سبک زندگی افراد پیدا کرده است.

نمادهای یلدا، یادگار خوب یک دورهمی شاد

تلفیقی از این ست‌های خوراکی با نمادهای یلدا هم یک گزینه بسیار خوب است. هرآنچه که یادآوری از یلداست نماد یلدا محسوب می‌شود. یک شعر، صدا، تصویر و بازی‌‌های مختلفی که حس خوبی را بین شما، مشتریان و پرسنل شرکت ایجاد می‌کند هم گزینه هوشمندانه‌ای است. حتی یک گلدان گل یا تلفیقی از هدایای چوبی که یادآور ارتباط انسان با طبیعت است هم جزء این لیست قرار می‌گیرند. اگر نمی‌خواهید هزینه خارج از عرفی روی دوش شرکت بگذارید و درعین‌حال می‌خواهید هدیه‌ای کارآمد باشد ست‌های تلفیقی به معنای واقعی کلمه یک تیر و دو نشان زدن است.

هدایای رنگین یلدا

اگرچه یلدا را به‌عنوان یک شب می‌شناسند و ساعاتی از یک شب سرد و پاییزی را به خودش اختصاص می‌دهد اما علی‌رغم این، شبی بسیار گرم است. شبی پر از رنگ‌های گرم، احساس صمیمیت، علاقه، محبت و هر چیزی که یادآور کانون گرم خانواده یا جمع دوستی است. می‌توانید برای خرید هدایای مناسبتی یلدا به همه ست‌ها، آیتم‌ها و یادگاری‌هایی که با رنگ‌های مخصوص این شب (مثل قرمز، سبز و ...) ساخته و رنگین شده‌اند هم فکر کنید.

هدایای تبلیغاتی نوروز

یکی دیگر از مناسبت‌هایی که هدیه دادن و یادگاری دادن در آن رواج دارد، مناسبت سال نو است. حتی اهمیت این مناسبت آن‌قدر زیاد است که اگر شب یلدا را هم ساده برگزار کرده باشید، از شما انتظار می‌رود روی این مناسبت به‌راحتی چشم نبندید. بهترین زمانی که حسن‌نیت و رفتار صمیمانه و دوستانه خودتان را می‌توانید به مخاطبان و کارمندانتان نشان دهید همین مناسب است.

4d04e0dc-7954-47c1-8aca-273769ee08b9

هدایای تلفیقی و خوراکی برای سال نو

درست مثل شب یلدا برای سال نو هم می‌توان به ست‌های خوراکی یا تلفیقی به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروز فکر کرد. البته تفاوت‌های مختصری هم دارند اما جزء دسته‌بندی هدایای مناسبتی مشترک قرار می‌‌گیرند.

ست‌های صنایع‌دستی

همان‌طور که نوروز را سنتی اصیل و ایرانی می‌شناسیم، توصیه می‌شود این سنت را هم با هدیه دادن صنایع‌دستی و سنتی قدیمی زنده کرد. هدایایی مثل گلدان‌ها و دیوارکوب‌های مینا‌کاری شده، ست‌های صنایع‌دستی بهترین گزینه‌ها برای هدایای مناسبتی نوروز است.

سررسید و تقویم‌

معمولاً سررسید‌ها و تقویم‌ها جزء بیشترین و پرطرفدارترین هدایایی هستند که شرکت‌ها به آن فکر می‌کنند. هم می‌تواند یک هدیه کاربردی باشد هم به‌خوبی وجهه تبلیغی شرکت را پوشش می‌دهد. سررسیدهایی که با ست‌‌های مختلف اهدا می‌شوند، تقویم‌های کوچکی در که بسته‌های ترکیبی هستند و تقویم‌های دیوارکوب جزء بهترین پیشنهادها برای این دسته قرار دارند.

هدایای مناسبتی شرکتی

شاید بپرسید هدایای مناسبتی شرکتی چیست و شامل چه چیزهایی می‌شود؟! واقعیت این است که افرادی که در یک مجموعه یا شرکت کار می‌کنند حداقل شش الی هشت ساعت از زمان روز خود را در این شرکت و سازمان می‌گذارند. این یعنی شما و مجموعه شما، خانواده دوم تمام کارمند‌ها و اعضای تیم است. خانواده دومی که قرار است جدا از احساس وظیفه و مسئولیت، احساس دوستی و صمیمیت هم در آن جاری باشد. با این تفاسیر بد نیست اگر با یک خوشامدگویی افراد جدید را در مجموعه خودتان پذیرا شوید. یک خوشامدگویی ساده که می‌تواند بهانه‌ای برای دادن هدایای مناسبتی هم باشد. هدیه‌هایی که برای روز مرد یا زن به افراد مجموعه می‌دهید هم می‌تواند در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

بسته‌های خوشامدگویی، هدیه‌ای به عضو جدید مجموعه

این هدایایی که به‌عنوان خوشامدگویی به اعضای مجموعه داده می‌شود بهتر است مرتبط با مناسبتی باشد که به آن فکر می‌کنید. البته که ست‌های خوراکی و تلفیقی همچنان یک گزینه محسوب می‌شود اما اگر قرار باشد به شکل حرفه‌ای‌تری به آنها نگاه کنیم، هدایایی که در محل کار کاربردی باشند، گزینه‌هایی بهتری هستند. ست‌های مدیریتی، هدایای دیجیتال، هدایای چوبی و ساعت‌های رومیزی و مچی تبلیغاتی جزء پیشنهاد‌های کاربردی و خوبی هستند.

کلام پایانی

در این مطلب با شما درباره هدایای مناسبتی و مناسبت‌های مختلفی که در آنها می‌توانید به هدایای متنوع فکر کنید صحبت کردیم. تلاش کردیم تا بهترین و کاربردی‌ترین هدایا را برای مناسبت‌های مختلف معرفی کنیم. اگر هدایای موردنظر خود را از بین آنچه گفتیم انتخاب کرده‌اید سری به سایت حس هفتم بزنید از بین محصولات و هدایای متنوع آن ، هدیه موردنظر و مناسب مجموعه خود را پیدا کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied