شمانیوز
شما نیوز

آسمان امن ایران اسلامی مدیون تعهد سپاه حفاظت هواپیمایی است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی ضمن تبریک و گرامیداشت پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: آسمان امن ایران اسلامی امروز مدیون تعهد، تخصص و از خودگذشتگی سپاه حفاظت هواپیمایی است.

آسمان امن ایران اسلامی مدیون تعهد سپاه حفاظت هواپیمایی است

به گزارش شمانیوز، دکتر نادر ثناگو مطلق افزود: به یمن حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و ارتقای امنیت آسمان کشور عزیزمان، امروز ایران اسلامی در این بخش به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان مطرح است.

وی اضافه کرد: با حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز و با بهره گیری از تجهیزات نظامی نوین و بومی و از سوی دیگر بهره گیری از سبزپوشان متخصص، متعهد  و فداکار، آسمان ایران اسلامی یکی از امن ترین آسمان های منطقه و دنیا است.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: این در حالی است که کشورمان با شدیدترین تحریم های اقتصادی و نظامی در بخش هوانوردی  مواجه بوده و هست اما به یمن حضور سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه و با بومی سازی تجهیزات و  با اتکا به توان داخلی توانستند در این عرصه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

ثناگو مطلق ادامه داد:اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز به تمام کارکنان و پرسنل خدوم سپاه حفاظت هواپیمایی، از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون را مسئلت دارم.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied