شمانیوز
شما نیوز

دانستنیهای مهم ارز دیجیتال

هر فرد از دنیای ارز‌های دیجیتال تجربیات متفاوتی دارد؛ یکی درباره اینکه چگونه یک‌شبه پول‌دار شده صحبت می‌کند و دیگری درباره ضرر‌های هنگفت این بازار به دیگران توصیه‌های مالی می‌دهد. دلیل این تضاد‌ها کاملاً مشخص است؛ هر فرد بسته به‌دانش، تجربه، سود و زیانش سعی می‌کند دیگران را راهنمایی کند.

دانستنیهای مهم ارز دیجیتال

ارز دیجیتال مدتی است که ریزش بسیار دارد.ارز دیجیتال در ماه های گذشته سود خوبی داشت که مردم برای سودبهتر ارز دیجیتال خریداری می کردند.اما مدتی است ارز دیجیتال ریزش بسیار داشته است.

 

به نقل از ارز دیجیتال، لو کرنر (Lou Kerner) محقق و کارشناس ارزهای دیجیتال یکی از افراد باتجربه‌ در این عرصه است. او در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به‌قدری در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشت که وال استریت ژورنال داستانی درباره بیت کوین نوشت و او را «کارشناس بیت کوین وال استریت» نامید.

 

کرنر در مقاله‌ای با نام «۱۰ دلیلی که مردم نمی‌توانند پرتو نور ارزهای دیجیتال را ببینند» به ماهیت ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند و در بخشی اعتراف می‌کند که او هم در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۷ و در یک کنفرانس عرضه اولیه سکه (ICO) توانست تابش نور ارزهای دیجیتال را ببیند.

 

 

کرنر در نقل‌قولی در خصوص ارزهای دیجیتال می‌گوید:

من به این باور رسیدم که ارز دیجیتال بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ بشریت است؛ بنابراین تمام وقت خود را صرف این حوزه کرده‌ام. این جالب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین اتفاق چهار سال زندگی حرفه‌ای من است

من بیش از ۲۵۰ پست در وبلاگ‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال نوشتم. اما باید اعتراف کنم هر چه بیشتر یاد می‌گیرم، احساس می‌کنم کمتر می‌دانم.

لو کرنر به‌دلیل سابقه طولانی در ارزهای دیجیتال یک صاحب‌نظر در این عرصه محسوب می‌شود. مطالبی که در ادامه می‌خوانید یادداشت‌های او در وب‌سایت مدیوم است. در این مطلب، کرنر تجربیات خود را از بازار پُرپیچ‌وخم ارزهای دیجیتال با ما در میان می‌گذارد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied