شمانیوز
شما نیوز

پرسنل قراردادی شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کردند

۸ ماه انتظار برای دریافت بخشی از حقوق بلوکه شده توسط پیمانکار

حقوق پرسنل قراردادی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ توسط پیمانکار مربوطه پرداخت نشده است. گفته های پرسنل معترض نمایانگر این است که بالای ۸ ماه هست که ۵۰ درصد از حقوق برخی از این ۵۰ نفر پرسنل بلوکه شده و پاس‌کاری پیمانکار و شرکت توزیع باعث شده تا صدای این عزیزان به جایی نرسد.

۸ ماه انتظار برای دریافت بخشی از حقوق بلوکه شده توسط پیمانکار

به گزارش شمانیوز، طبق گزارشات مردمی واصله به این رسانه متأسفانه پیمانکار شرکت توزیع برق تهران بزرگ که به‌عنوان بخش خصوصی زیرمجموعه توانیر و وزارت نیرو فعالیت دارد، علیرغم دریافت بودجه‌های کلان از دولت بیش از ۸ ماه است که حقوق و دستمزد حدود ۵۰ نفر از پرسنل قراردادی خود را به صورت کامل پرداخت نکرده است.

با تماس‌های متعدد برخی از این افراد با رسانه‌ها و اعلام آمادگی برای ارائه مستندات، مشخص شد این پرسنل طرف قرارداد با یکی از پیمانکاران شرکت توزیع برق تهران بزرگ بوده و شرکت (ن.س.ن) با مدیریت عاملی (م.م) طی حدود ۸ ماه گذشته به‌صورت میانگین از حقوق هر نفر سه میلیون و پانصد هزار تومان را بلوکه کرده و باگذشت این مدت و درخواست‌های متعدد پرسنل برای تسویه و یا پرداخت حقوق به‌صورت کامل از این کار خودداری می‌نماید.

این در حالی است که حقوق پرسنل رسمی این شرکت که اغلب بالغ‌بر ۱۰ میلیون تومان می‌باشد به‌صورت منظم و بدون هیچ مشکلی در موعد مقرر پرداخت می‌شود اما متأسفانه پرسنل قراردادی در این شرکت مورد بی‌مهری قرارگرفته و اعتراض آن‌ها نیز باگذشت ۸ ماه به‌جایی نرسیده است.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و افزایش روزمره قیمت کالاهای اساسی از یک‌سو و اجاره‌بها و سایر هزینه‌های خانوارها از سوی دیگر جا دارد مدیران و بازرسین شرکت توزیع برق تهران بزرگ نظارت و بازرسی‌های دقیقی از این پیمانکار انجام داده و در راستای حقوق انسانی و رسیدگی به قشر کارگر جامعه و احترام به زحمات آنان، گوش شنوای صدای احقاق حق این عزیزان باشند.

ضروری است شرکت توانیر و وزارت نیرو نیز از مهم‌ترین نهادهایی هستند که برای حفظ حقوق و تکریم پرسنل بخصوص نیروهای مرتبط با بخش سرویس‌های خانگی و بحران وارد عمل شده و به این موضوعات رسیدگی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied