شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

ساختمان شهرداری و اداره آتش نشانی شهر طبل کلنگ زنی شد

کلنگ ساخت ساختمان شهرداری، شورای اسلامی و اداره آتش نشانی شهر طبل با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال در مساحای به وسعت 800 مترمربع، بر زمین زده شد.

ساختمان شهرداری و اداره آتش نشانی شهر طبل کلنگ زنی شد

افشار فتح الهی در این مراسم با اشاره به این که ساخت ساختمان شهرداری و شورای شهر یک  زیرساخت توسعه ای است، اظهار داشت: این مرکز به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم و ارتقا کیفیت خدمات باید به سرعت به مرحله بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به شرایط  توسعه تحولی که در پیش گرفته ایم و با همکاری خوبی که بین نهادهای مسوول در سطح جزیره و استان وجود دارد، به زودی عقب‌ماندگی‌های جزیره با کار جهادی جبران می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پیرو تغییراتی مسوولیتی و اجرایی که توسط ریاست محترم جمهوری برای مدیران عامل مناطق آزاد در نظر گرفته شده، با همکاری شهرداری ها و شوراها که نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و توسعه همه جانبه جزیره تلاش می کنیم.

در این مراسم همچنین، احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توقع مردم جزیره ازسازمان منطقه آزاد قشم سرعت عمل و انجام کارها براساس منویات مقام معظم رهبری است که در نهایت، به همکاری و همراهی مردم و مسوولان و توسعه جزیره منجر می شود.

گفتنی است، در آیین کلنگ‌زنی ساختمان شهرداری و اداره آتش نشانی شهر طبل که با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم به انجام می رسد؛ افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم، شیخ محمدعلی امینی، مدیر مدرسه دینی بندرلنگه، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و مسوولان شهر طبل حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی