شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

پاسپورت دومینیکا

کمتر کسی وجود دارد که طی چند سال گذشته اسم پاسپورت دومینیکا را نشنیده باشد و از مزایای این گذرنامه با ارزش نشنیده باشد. اما دلیل محبوبیت این پاسپورت در چیست؟

پاسپورت دومینیکا

 امروزه خیلی از افراد به دلایل مختلف به کشور های دیگر مهاجرت می کنند اما دراین میان بسیاری نیز هستند که یا با توجه به شرایط قادر به مهاجرت نیستند و یا در اینجا صاحب کسب و کار بزرگ هستند که مانع مهاجرت آنها می شود. از طرفی مشکلات و محدودیت های سفر های بین المللی و اخذ ویزا باعث شده که بسیاری به فکر پیدا کردن راهی برای سهولت در سفر باشند.

 

 با توجه به این شرایط بهترین گزینه اخذ تابعیت دوم می باشد و در بین تمام برنامه های حال حاضر برای اخذ شهروندی دوم، پاسپورت دومینیکا می باشد. این برنامه راهی مناسب، کم هزینه با زمانی کم برای اخذ پاسپورت دوم می باشد و می تواند پیشنهادی وسوسه کننده برای افراد کثیرالسفر که به دنبال سفری راحت هستند باشد.

 

canada visa for dominica passport

 

کشور دومینیکا

دومینیکا کشوری در دریای کارائیب در نزدیکی ایالت فلوریدا آمریکا، ونزوئلا، کوبا و دومینیکن واقع شده است. برخی از صادرات شامل موز، روغن خلیج، سبزیجات، گریپ فروت، پرتقال و کاکائو است.

بیشتر گردشگران سفر به روسو دومینیکا را به دلیل آب و هوای خوب، کوه های جنگلی، رودخانه های زیبا انتخاب می کنند و از کشورهای کانادا، آمریکا به آن سفر می کنند.

دومینیکا جزو کشورهای مشترک المنافع است که از 3 نوامبر 1978 از بریتانیا اعلام استقلال کرد.

 

cheapest passport to buy

 

قیمت پاسپورت دومینیکا

 

پاسپورت دومینیکا و ارزش و قدرت آن مانند هر پاسپورت دیگری به عواملی مانند تعداد کشورهایی که شما بدون ویزا می توانید وارد آن شوید و ارزش سیاسی ان پاسپورت دارد. در حال حاضر با تعداد محدودی پاسپورت می توانید به شینگن و انگلیس سفر کنید که پاسپورت دومینیکا یکی از آنها است. مدت زمان اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار کوتاه و 4تا 6ماه است در حالی که هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا بسیار ارزانتر از کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و پرتغال است.متقاضیان ایرانی که با پاسپورت خود برای ورود به بعضی کشورها نیاز به ویزا دارند می توانند با داشتن پاسپورت دوم یعنی پاسپورت دومینیکا به راحتی و بدون ویزا به 145 کشور وارد شوند و تا 6 ماه بدون ویزا در آنجا حضور داشته باشند. قیمت پاسپورت دومینیکا به نسبت تعداد و سن اعضا خانواده متفاوت است.

dominica citizenship by marriage

 

نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا

رتبه پاسپورت دومینیکا در جهان 32 می باشد و جزو پاسپورت های قدرتمند به حساب می آید. به همین دلیل ارزانترین پاسپورت دوم برای بسیاری از متقاضیان اخذ پاسپورت است. نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا با ترجمه مدارک شناسایی و تست پزشکی شروع می شود و بعد از تایید دولت دومینیکا به متقاضی و خانواده اش پاسپورت اعطا می شود.

 

dominica passport 2022

 

اخذ پاسپورت دومینیکا

سازمان مهاجرتی گنجی با نرخی کمتر از دیگر موسسات امکان اخذ پاسپورت دومینیکا را برای متقاضیان مجرد و متاهل با فرزندان زیر30 سال و والدین متقاضی و همسر وی را در سال 2022 دارد. توجه کنید که پاسپورت دومینیکا مادام العمر می باشد و شما از ابتدا شهروندی دومینیکا را کسب می کند و هر 10 سال یکبار توسط موسسه گنجی به راحتی و با پرداخت مبلغ کم پاسپورت قابل تمدید برای مدت ده سال دیگر است.

dominica passport 2023

طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی، برای تمامی موکیل دارای قرارداد پاسپورت دومینیکا، ویزای 10 ساله کانادا نیز بدون هزینه اخذ می گردد. همچنین شرایط خوبی برای فرزندان این موکلین جهت تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه تورنتو کانادا، استنفور آمریکا، آکسفورد انگلیس و ... برقرار شده است.

 

dominica passport application

مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا به نسبت مهاجرت به کانادا، اسپانیا، ترکیه و پرتغال و ... بسیار ساده است و نیاز به مدارک و شرایط خاصی بجز تمکن مالی ندارد.

 

dominica passport by investment

 

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

با پاسپورت دومینیکا متقاضی و تمام خانواده وی می توانند بدون ویزا به 145 کشور سفر کنند. با پرداخت مبلغ سرمایه گذاری (به نسیت تعداد اعضا خانواده و والدین) می توانید اقامت این کشور که در جنوب ایالات متحده واقع شده است را در مدت 3 تا 6 ماه بدون مصاحبه و ارائه مدارک تجربه کاری یا ... دریافت کنید و با دریافت پاسپورت این کشور برای خود و فرزندان زیر 30سال ، بدون محدودیت به 145کشور دنیا از جمله: آمریکا، کانادا، انگلیس، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و ... مسافرت کنید.

dominica passport price

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

برای کشورهای کانادا و آمریکا نیاز به مجوز دیگری دارید که شرایط با پاسپورت دومینیکا بسیار ساده تر خواهد بود. کشورهایی که با پاسپورت دومینیکا می توان سفر کرد شامل 145 کشور می باشند که مهمترین آنها عبارتند از:

حوزه شینگن شامل: سوئیس ، آلمان، دانمارک، اتریش، بلژیک، فنلاند، فرانسه، مجارستان، ایتالیا، هلند، نروژ، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، انگلیس و...

روسیه ، کره جنوبی، چین، هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، سری لانکا، امارات و...

آفریقای جنوبی، مصر، کنیا، تانزانیا، اوگاندا، موزامبیک و ...

برزیل، کلمبیا، کوبا، نیکاراگوئه، پاناما، ونزوئلا و...

dominica passport rank

قدرت پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا یکی از قدرتمند ترین پاسپورت های دنیا با رتبه 32 است با اینکه این کشور شناخته شده نیست ولی با توجه به اینکه قبلا مستعمره انگلستان بوده و جزو کشورهای مشترک المنافع می باشد توانسته اعتبار خوبی بدست آورد.

شما با داشتن شهروندی دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا که یکی از آسان ترین پاسپورت ها برای ایرانیان است از مزایای این پاسپورت بهره مند شوید و به راحتی به افتتاح حساب، سفر، تحصیل در 145 کشور بپردازید.

این پاسپورت برای افراد بالای 16 سال با اعتبار 10 ساله و برای افراد زیر 16 سال با اعتبار 5 سال (برای تجدید عکس کودکان) صادر می شود . توجه داشته باشید که تابعیت و شهروندی دومینیکا مادام العمر است و به نسل های بعدی فرزندان شما نیز انتقال می یابد.

dominica passport ranking

معایب پاسپورت دومینیکا

هزینه اولیه این پاسپورت شاید تنها نکته ای باشد که نشان می دهد این پاسپورت برای همه امکان ندارد ولی هزینه اخذ آن برای داشتن پاسپورت دومینیکا در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار کم است.

  • در مقام مقایسه پاسپورت ترکیه در رتبه 56 و پاسپورت دومینیکا در رتبه 32 است. هزینه پاسپورت ترکیه بیش از 400هزار دلار و پاسپورت دومینیکا کمتر از یک چهارم آن (به نسبت تعداد اعضا خانواده) است.
  • زبان رسمی ترکیه استانبولی است در حالیکه زبان رسمی دومینیکا انگلیسی است.
  • دارندگان پاسپورت دومینیکا از معافیت مالیاتی 25 ساله برخوردارند.
  • برای بدست آوردن پاسپورت دومینیکا نیازی به حضور فیزیکی در دومینیکا ندارید.

dominica passport uk

راحت ترین کشور برای گرفتن پاسپورت

ایرانیان بسیاری برای تحصیل، افتتاح حساب، سفر و اخذ اقامت به دنبال دریافت شهروندی می باشند که کشورهای زیر را انتخاب می کنند:

  • کانادا
  • آمریکا
  • استرالیا
  • انگلیس
  • امارات

اما همه این کشورها دارای شرایط مختلف و هزینه هایی هستند که راحت ترین کشور برای گرفتن پاسپورت برای ایرانیان دومینیکا است زیرا هزینه کم دارد نیازی به مدرک زبان و مصاحبه و الزام سکونت در دومینیکا را ندارد. همچنین از ابتدا به متقاضی و خانواده وی به جای گرین کارت و کارت پی آر بلافاصله پاسپورت خود را طی فقط 4 ماه اعطا می کند  که موسسه مهاجرتی گنجی تمامی این خدمات را انجام می دهد.

dominica passport visa-free countries (1)

 فرق دومینیکن و دومینیکا

دومینیکن و دومینیکا هر دو از کشورهای حوزه کارائیب در نزدیکی آمریکا می باشند. آب و هوای هر دو خوب و بسیاری از کانادایی ها در زمستان سفر به دومنیکن و دومینیکا را برای خود انتخاب می کنند.

دومنیکن زبان اسپانیایی و دومینیکا زبان انگلیسی را دارد. دومینیکن بزرگتر و 11میلیون نفر جمعیت دارد. سواحل زیبای پونتا کانا باعث رشد صنعت گردشگری در جمهوری دومینیکن شده است و ارائه پاسپورت قوی دومینیکا باعث رشد کشور دومینیکا گردیده است.

dominica passport visa-free countries 2022

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

برای اخذ پاسپورت دومینیکا نیاز به مدارک خاصی نمی باشد، فقط شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج و مدارک شغلی و سوپیشینه را ترجمه کنید. انجام تست پزشکی نیز توصیه می شود.

dominica passport visa-free countries

سفر به دومینیکا

کشوری گرمسیری است که جنگل پوشش اصلی ان است و رودخانه های زیادی دارد. برای سفر به دومینیکا باید از تهران به فرانکفورت با 5ساعت پرواز و سپس از فرانکفورت طی 10ساعت به میامی و بعد سان خان و دومینیکا با 2 ساعت پرواز برسید.

کشور دومینیکا در ایران سفارت خانه ندارد و کلیه کارهای اقامتی و اخذ شهروندی و ویزا دومینیکا توسط نمایندگان و موسسه گنجی انجام می گیرد.

how to get dominica passport

مزایای پاسپورت دومینیکا

  • امکان سفر بدون اخذ ویزا به بیش از 145 کشور دنیا
  • امکان اقامت در کشور های اتحادیه اروپا و حوزه شنگن با هر بار ورود به مدت ۳ ماه
  • امکان دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین
  • سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا
  • امکان اقامت در انگلستان با هر بار ورود به مدت ۶ ماه
  • معافیت مالیاتی به مدت ۲۵ سال
  • امکان اخذ شهروندی برای پدر و مادر متقاضی
  • امکان اخذ شهروندی برای فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال
  • تابعیت و شهروندی مادام العمر قابل انتقال به نسل های آینده
  • بدون شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا
  • بدون نیاز به مدرک زبان

 

 

عکس پاسپورت دومینیکا

عکس های پاسپورت باید براساس استانداردهای زیر باشد:

-  عکس باید بین 3 تا 5 میلی متر از لبه بالا و چانه باید بین 10 تا 12 میلی متر از لبه پایین عکس باشد و باید شامل شانه باشد.

-  عکس نباید در معرض نور شدید باشد.

-  رنگ های پس زمینه عکس باید سفید، خاکستری روشن، آبی روشن، قهوه ای روشن و بژ باشد.

-  بین تصویر و پس زمینه باید تضاد وجود داشته باشد مثلا بدون پیراهن سفید در پس زمینه سفید یا پیراهن خاکستری روشن در پس زمینه خاکستری روشن و غیره.

-  بدون پیراهن با طرح های برجسته و بدون پیراهن طرح یونیفرم

-  بدون تاپ و بدون آستینک

-  قسمت سینه باید پوشانده شود.

-  بدون سایه یا عینک آفتابی تیره

-  بدون پوشش سر مگر فرد مسلمان باشد.

-  حالت صورت باید خنثی باشد یعنی اگر فرد لبخند بزند دهانش نباید باز باشد.

-  متقاضی اصلی باید بالای 21 سال باشد.

-  همه افراد وابسته به متقاضی شامل همسر و فرزندان و پدر و مادر می توانند با استفاده از مزایای تخفیف دولت دومینیکا به پرونده اضافه شوند.

 

 موسسه مهاجرتی گنجی

دومینیکا در ایران سفارتخانه ندارد و تمامی کار های اخذ شهروندی دومینیکا و دریافت پاسپورت دومینیکا توسط نماینده آن یعنی موسسه مهاجرتی گنجی انجام میشود. همچنین برای اطلاع داشتن از شرایط مهاجرت به کانادا نیز می توانید با مشاوران موسسه گنجی در ارتباط باشید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied