شمانیوز
شما نیوز

در سومین روز از دهه فجر؛

​کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای محور تویسرکان -کنگاور

​کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای محور تویسرکان -کنگاور

​ پایگاه امداد و نجات جاده ای محور تویسرکان-کنگاور یادمان سردار شهید حاج مهدی ملکی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در مراسم کلنگ زنی این مروژه با تشکر از مقامات شهرستان بیان کرد: فرماندار شهرستان در کمیته برنامه ریزی برای این پروژه ردیف اعتباری مصوب نمود. 

به گزارش شمانیوز،علی سنجربگی افزود: در حال حاضر با پیگیری های انجام شده از مرکز علاوه بر ۵۰۰ میلیون تومان مصوب کمیته برنامه ریزی ۲ میلیارد تومان نیز تخصیص گرفته شده و در حساب است.

 وی تصریح کرد: این پروژه در مساحت ۲۵۰ متر مربع با برآورد اعتبار پیش بینی شده ۵ میلیارد تومان احداث می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه این پروژه‌ با احتساب یک دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس امدادی مستقر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تقدیم مردم شهرستان می شود، گفت: امیدواریم این مسیر یک مسیر بی حادثه باشد و این پایگاه صرفا با کارکرد آموزشی و فرهنگی در منطقه فعالیت نماید.

سنجربگی در پایان از ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی جهت اهتمام ویژه و مساعدت جهت تامین اعتبار تقدیر نمود.

مریم زبده، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان نیز در ادامه بیان کرد: زمین پایگاه فرسفج واقع در محور تویسرکان کنگاور به همت محمدولی بیات ورثه مرحوم حاج بهرام علی بیات به متراژ ۶۰۰ متر مربع  جهت ساخت پایگاه به جمعیت هلال اهدا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی