شمانیوز
شما نیوز

مصرف روزانه ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی

​وزیر نفت با بیان این که به صورت میانگین در تعطیلات نوروزی روزانه ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی برای تامین بنزین نداریم، با این حال درخواست ما از مردم عزیز این است که در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنند.

مصرف روزانه ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، جواد اوجی با تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: یک روز قبل از پایان سال، ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در یک روز در کشور مصرف شد که یک رکورد بود و اکون روزانه ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود.

او افزود: خوشبتانه مشکلی برای تامین سوخت و بنزین در کشور نداریم و تمام جایگاه‌های ما در همه استان‌ها وضعیت مطلوبی دارند؛ با این حال درخواست ما از مردم این است که در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنند. چرا که بنزین سرمایه ملی است و به سختی در پالایشگاه‌های ما تولید می‌شود.

وزیر نفت اضافه کرد: توزیع به خوبی در حال انجام است اما مردم باید میزان مصرف مدیریت شود. از مردم درخواست داریم تا در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنند. قابلیت کاهش مصرف وجود  دارد. رانندگان با تنظیم باد لاستیک‌ها و نیز تنظیم خودرو می‌توانند به کاهش مصرف بنزین کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied