شمانیوز
شما نیوز

خودرو MG5

MG5 خودرویی با طراحی شیک و قدرتمند / MG5 انتخابی مقرون به صرفه با ا امکانات مدرن + فیلم

MG5 خودرویی  با طراحی شیک و قدرتمند / MG5 انتخابی مقرون به صرفه با ا امکانات مدرن + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو وارداتی MG5 ، خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز : خودرو MG5 یک خودرو سدان کوچک و شیک با طراحی جذاب و دینامیک است.خودروMG5 با توجه به قیمت مناسب و امکانات بالا، یک انتخاب عالی در دسته خودروهای خانوادگی است.با موتورهای قدرتمند و بهره‌وری بالا، خودرو MG5 تجربه رانندگی لذت‌بخش و پرانرژی را ارائه می‌دهد.با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و امکانات ایمنی فراوان، MG5 به راحتی توانسته است استانداردهای ایمنی را به خوبی تامین کند.

طراحی ظاهری

در بحث طراحی ظاهری این خودرو اتفاق خاص و عجیبی رخ نداده و با یک سدان بسیار ساده رو به رو هستیم که با وجود سادگی اما موجب نمی شود از آن ناامید شویم. به طور کلی MG 5 در مقایسه با خودروهای اقتصادی روز دنیا جذابیت ظاهری آن چنان زیادی ندارد و به همین دلیل احتمالاً به علت سادگی بیش از اندازه، قیمت پایین تری را هم ایران اتخاذ کند.

خودرو MG 5

امکانات رفاهی

از مهم ترین امکانات و آپشن های سدان وارداتی و اقتصادی فردا موتورز می توان به ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، ایربگ راننده، سرنشین، جانبی و پرده ای، صندلی ایزوفیکس، دوربین ۳۶۰، سانروف، کروز کنترل، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، کامپیوتر سفری، مولتی مدیا ۱۰ اینچی، فرمان کمکی برقی، تریم داخی چرم، صندلی راننده برقی ۶ جهته و صندلی شاگرد برقی ۴ جهته اشاره کرد.

مشخصات فنی 

برای این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده است که می تواند ۱۱۸ اسب بخار توان و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد. به طور کلی خروجی موتور ام جی ۵ آن چنان زیاد نیست و شتاب گیری عجیب و غریبی را نیز برایش فراهم نمی کند.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی