شمانیوز
شما نیوز

وام ودیعه مسکن

وام ودیعه مسکن با مبلغ فوق العاده!/ شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به مبلغ 700 میلیون تومان

وام ودیعه مسکن با مبلغ فوق العاده!/ شرایط دریافت وام ودیعه مسکن به مبلغ 700 میلیون تومان

طبق اعلامات سقف تسهیلات ودیعه مسکن دو برابر شده است.

به گزارش شمانیوز: وام ودیعه مسکن مبلغی که کمک شایانی در تامین هزینه های اجاره مسکن میکند. 

مدیر عامل اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد که سقف تسهیلات ودیعه مسکن برای سرپرستان خانوار به دو برابر افزایش یافته است. طی دو سال گذشته، بیش از پنج هزار و ۹۸۳ درخواست تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اعلام کرد که افرادی که شرایط لازم را دارند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن، اقدام به دریافت وام مسکن نمایند.

وی افزود: بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند.

حسینی ادامه داد: افراد معرفی شده می توانند با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۲۳ هزار و ۵۵۰ نفر متقاضی این تسهیلات بوده اند، گفت: از این تعداد تا کنون به پنج هزار و ۹۸۳ متقاضی تسهیلات واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: شهرک پرنیان با ظرفیت ۳۰ هزار زمین مسکونی در چهار فاز طراحی شده است که عملیات اجرایی فاز نخست آن از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و آماده‌سازی فازهای دوم، سوم و چهارم آن نیز از ابتدای امسال به‌تدریج در حال انجام است.

حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: در شهرک پرنیان ساخت‌های واحدهای مسکونی به‌صورت ویلایی و حیاط‌دار بر مبنای معماری اسلامی و ایرانی طراحی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: این شهرک در محدوده ۲۱ کیلومتری قم و در دشتی مسطح مقابل روستای قله چم و امامزاده عبدالله واقع شده است.

زنجیرانی فراهانی خاطرنشان کرد: دمای هوا در منطقه شهرک پرنیان همواره چند درجه از هوای شهر قم خنک‌تر است و شبکه‌ها و خطوط اصلی زیربنایی در مجاورت آن توسعه پیدا کرده که تکمیل زیرساخت‌های آن را تسریع می‌کند.

وی ادامه داد: هم اینک عملیات آماده‌سازی چهار هزار واحد مسکونی به همراه واگذاری ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در آن در حال انجام است.

زنجیرانی فراهانی با اشاره به نهایی‌شدن واگذاری انفرادی ۵۰۰ قطعه زمین، تصریح کرد: متراژ زمین‌های مسکونی سایت پرنیان قم ۳۰۰ مترمربع است که ۸۰ تا ۱۰۰ متر از آن بنای ساختمان و بقیه به حیاط و سایر کاربری‌ها اختصاص‌یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    میخوام

تبلیغات متنی