شمانیوز
شما نیوز

وام ربعین

شرایط دریافت وام اربعین / مبلغ وام اربعین مشخص شد

شرایط دریافت وام اربعین / مبلغ وام اربعین مشخص شد

در خبر زیر جزییات مهمی درباره دریافت وام اربعین و ثبت نام وام اربعین را میخوانید.

به گزارش شمانیوز :وام اربعین یکی از اقساط مالی است که برای حجاج به منظور انجام زیارت اربعین در ایران در دسترس قرار می‌دهند. این وام اربعین معمولاً با شرایط خاصی ارائه می‌شود تا افراد بتوانند به راحتی هزینه‌های مربوط به سفر خود را پرداخت کنند.

مبلغ وام اربعین 1403

به هر یک از متقاضیان بدون در نظر گرفتن تعداد زائران یک خانواده مبلغ 10 میلیون تومان وام تعلق می گیرد. مبلغ این وام بر خلاف سال گذشته ارتباطی با تعداد زائران یک خانواده ندارد. وام اربعین 1402 بین 3 تا 5 میلیون بر اساس تعداد اعضای خانوارمتغیر بود.

وام اربعین کی واریز می شود؟

در مورد زمان واریز وام اربعین 1403 سوالات متفاوتی پرسیده می شود، این وام زمانی که زائران از مرز ایران عبور کرده و وارد کشور عراق شوند، برای آنها واریز می شود.

تا کی می توانم برای وام اربعین 1403 ثبت نام کنم؟

ثبت نام برای وام اربعین بانک ملی از یک مرداد آغاز شده و تا 25 مرداد 1403 ادامه دارد، متقاضیان تا 25 مرداد امسال باید در سامانه بام بانک ملی افتتاح حساب کرده و نسبت به ودیعه گذاشتن 2 و نیم میلیون تومان اقدام نمایند.

چگونه در وام اربعین ثبت نام کنیم؟

متقاضیان وام اربعین 1403 با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی یا به شکل غیر حضوری و از طریق سامانه بام می توانند برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

سایت وام اربعین

متقاضیان وام اربعین می توانند برای دریافت این وام در سامانه سماح وام اربعین 1403 ثبت‌نام و به بانک ملی مراجعه کنند. تمامی افرادی که قصد شرکت در مراسم اربعین و سفر به کربلا را دارند، باید به سایت ثبت نام سماح وارد شده و پیش ثبت نام اربعین سامانه سماح 1403 را انجام داده و پس از تکمیل مراحل لازم، ارائه مدارک، پرداخت هزینه و دریافت وام سماح در صورت نیاز کد رهگیری دریافت کنند. این سامانه با آدرس samah.haj.ir کنار گذاشته شده و نسخه جدید آن به نشانی اینترنتی my.haj.ir جایگزین گردیده است.

نحوه ثبت نام برای وام اربعین سماح

  1. نشانی اینترنتیmy.haj.ir را در مرورگر خود قرار داده و سرچ کنید.

  2. عنوان «سامانه سماح - سازمان حج و زیارت» را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

  3.  دو روش مختلف برای ورود تعیین شده که روش پیش فرض «ورود از طریق رمز یکبار مصرف» می باشد. جهت وارد شدن با این روش در کادر مربوط شماره تلفن همراه خود را قرار داده و پس از تایید کد امنیتی، به مرحله بعد بروید.

  4. یک کد احراز هویت بر روی گوشی موبایل تان ارسال خواهد شد. کد را در جایگاه تعیین شده قرار داده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

  5. کد ملی و تاریخ تولدتان را درج و تایید نمایید.

  6. کد پستی و آدرس را تایید کنید.

  7. با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جدید حج و زیارت امکان استفاده از خدمات گوناگون آن از جمله وام را خواهید داشت.

اقساط وام اربعین

متقاضی تسهیلات می تواند نهایتا تا 6 ماه برای بازپرداخت اقساط خود اقدام نماید و اقساط وام اربعین ماهی یک میلیون و 780 هزار و 241 تومان خواهد بود. مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان، تا پایان مهلت بازپرداخت گرو بانک باقی خواهد ماند. نرخ سود این بانک 23 درصد می باشد و سود وام اربعین 681 هزار و 444 تومان خواهد بود.

پیگیری وام اربعین

بسیساری از کاربران در مورد پیگیری وام اربعین با کد ملی، پیگیری وام اربعین سماح و... سوالاتی پرسیده اند، متقاضیان وام اربعین بانک ملی می توانند از طریق پشتیبانی سایت بانک ملی و حساب کاربری متقاضی در سامانه بام، وضعیت واریزی این وام را پیگیری کنند و یا با استفاده از دستگاه های خودپرداز از آخرین موجودی خود اطلاع یابند.

وام اربعین 1403 به چه کسانی تعلق می گیرد؟

شرایط دریافت وام اربعین 1403 به صورت زیر است و وام اربعین 1403، تنها به افرادی تعلق می گیرد که:

  1. گذرنامه خود را دریافت کرده باشند.

  2. از مرز ایران عبور کرده باشند.

  3. چک برگشتی و بدهی معوق نداشته باشند.

  4. در هنگام افتتاح حساب رقمی معادل 2 میلیون و 500 هزار تومان را در اختیار بانک قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی