شمانیوز
شما نیوز

چری تیگو 9 پلاگین هیبرید

تست و بررسی چری تیگو 9 پلاگین هیبرید / نگاهی گذرا به خودرو لوکس چینی

تست و بررسی چری تیگو 9 پلاگین هیبرید / نگاهی گذرا به خودرو لوکس چینی

در خبر زیر به بررسی و معرفی خودروچری تیگو 9 پلاگین هیبرید خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز :چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید (PHEV) با ظاهری تازه پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته است.چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید (PHEV) از یک پیشرانه ترکیبی بنزینی و برقی بهره می‌برد.مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی قابل قبول داشته باشد.

طراحی چری تیگو 9 

چری تیگو 9 حاضر در نمایشگاه پکن، در نمای جانبی و برخی جزئیات ظاهری با نزدیک‌­ترین خویشاوند خود، یعنی لوکانو 8، تفاوت‌هایی دارد. این پرچمدار هیبرید، اکنون با تغییر در طراحی چراغ‌های جلو، جلوپنجره متفاوت و طراحی جدید سپر جلو معرفی شده است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می­‌توان به قطعات مشکی شامل ریل سقفی و جزئیات کرومی حاشیه شیشه‌­های جانبی اشاره کرد.

کابین و امکانات چری تیگو 9 

در کابین چری تیگو 9 PHEV با فرمان سه شاخه، دو نمایشگر دیجیتال و خروجی‌های تهویه در بخش میانی داشبورد، مواجه هستیم. این در حالی است که در لوکانو 8، نمایشگر بزرگ سرتاسری نصب شده است.

چری تیگو 9 پلاگین هیبرید

مشخصات فنی چری تیگو 9 

چری تیگو 9 PHEV به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 238 اسب‌­بخار قدرت و 385 نیوتن‌متر گشتاور و یک پیشرانه برقی با قدرت 224 اسب‌بخار مجهز شده است. خروجی این سامانه به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک منتقل می­‌شود.

مصرف سوخت متوسط و برد حرکتی چری تیگو 9 PHEV به ترتیب 5.2 لیتر در صد کیلومتر و 1400 کیلومتر (برمبنای WLTC) اعلام شده است.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی