شمانیوز
شما نیوز

بلیت هواپیما

جزییات و شرایط فروش بلیت هواپیما برای اربعین

جزییات و شرایط فروش بلیت هواپیما برای اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ،خبر های جدیدی درباره شرایط فروش بلیت هواپیما برای اربعین ارائه کرده است.

به گزارش شمانیوز :بلیت هواپیما  اربعین برای سفر به عتبات عالیات  معمولاً از طریق شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی قابل تهیه است. برای خرید بلیت هواپیما به عتبات عالیات در اربعین، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های رزرو بلیت هواپیما یا تماس با آژانس‌های مسافرتی معتبر اقدام کنید. همچنین، برای اطلاع از قیمت‌ها، تاریخ‌های پرواز و شرایط مسافرتی می‌توانید با مشاوران سفر متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

بازه زمانی پروازهای اربعین از ۲۴ مرداد الی ۹ شهریورماه تعیین شده و عرضه بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی با هدف مدیریت عرضه و در دسترس بودن بلیت در طول بازه زمانی اربعین به‌صورت پلکانی خواهد بود. 

بهای بلیت یک طرفه از استان‌های خراسان‌ها، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف اشرف و برعکس حداکثر ۶ میلیون تومان تعیین شده است. 

بهای بلیت یک طرفه از تهران و سایر استان های کشور (به استثنای استان های فوق‌الذکر) به بغداد یا نجف اشرف و برعکس، حداکثر پنج میلیون تومان تعیین شد. 

همه قراردادهای چارتری فی مابین شرکت‌های هواپیمایی و چارتر کنندگان در بازه زمانی اربعین به حالت تعلیق درآمده و فروش و صدور بلیت اربعین توسط چارتر کنندگان ممنوع است. 

همه بلیت‌های بازه اربعین در کل کشور از طریق سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی، دفاتر برخط فروش بلیت (OTA) و دفاتر خدمات مسافرت هوائی منتخب معرفی شده شرکت‌های هواپیمایی به این سازمان انجام‌می‌شود. 

با هر گونه نمایش، عرضه و فروش بلیت مسیر عتبات عالیات در بازه اربعین خارج از کانال‌های تعیین شده برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی