شمانیوز
شما نیوز

حقوق کارمندان | حقوق کارکنان

کارمندان دولت بخوانند/ خبر مهم از ترمیم حقوق کارکنان دولت

کارمندان دولت بخوانند/ خبر مهم از ترمیم حقوق کارکنان دولت

متن درخواست ارائه لایحه ترمیم حقوق سال ۱۴۰۳ بر اساس تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی به شرح زیر است.

به گزارش شمانیوز: در ادامه سومین جلسه شورای دانشگاه در سال ۱۴۰۳، احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، گزارشی از طرح‌های عمرانی دانشگاه تهران ارائه کرد و اختصاص فضای مناسب به دانشکده زبانها وادبیات خارجی، احیای قنات دانشگاه تهران، تکمیل ساختمان برای استقرار اداره کل رفاه و سلامت دانشگاه و اداره‌کل حراست، تکمیل استخر دانشگاه، تکمیل مرکز همایش‌های دانشگاه در مشهد مقدس، واحد بین‌الملل کیش و تکمیل مسجد دانشکدگان فنی، بازسازی خوابگاه جلال آل احمد، انجام عملیات ساختمانی دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای، احداث ساختمان جدید در دانشکدگان مدیریت و غیره را از جمله اقدامات عمرانی انجام شده و در دست اقدام دانشگاه تهران عنوان کرد.

همچنین الهام امین‌زاده معاون بین‌الملل دانشگاه تهران نیز از افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویان خبر داد و گفت: علاوه بر این افزایش، هزینه شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی با ارائه مقاله انگلیسی توسط اعضای هیات علمی از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

در ادامه رییس دانشگاه تهران همچنین در بخشی از این جلسه با اشاره به ساخت خوابگاه‌های جدید و بازسازی خوابگاه‌های موجود، گفت: بر خلاف گذشته که دانشجویان متاهل برای دریافت خوابگاه باید ثبت‌نام می‌کردند، در حال حاضر ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی تکمیل نشده است و امسال از نظر پذیرش هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

سید محمد مقیمی همچنین از افتتاح دو شعبه بین‌الملل و برون مرزی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: به زودی شعبه بین‌الملل دانشگاه تهران در گرجستان افتتاح می‌شود و دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: با موافقت و تصویب مراجع مسئول در عراق، شعبه نجف دانشگاه تهران نیز به صورت کاملا مستقل راه‌اندازی می‌شود.

رییس دانشگاه تهران، همچنین با اشاره به ارتقای ساختار دانشکده مدیریت به دانشکدگان مدیریت، از الحاق دانشکده تجارت و مالیه و همچنین دانشکده گردشگری به این دانشکدگان خبر داد.

رییس دانشگاه تهران در بخش دیگری از نشست سوم شورای دانشگاه تهران، به برگزاری دو رویداد اعطای دومین «نشان عالی دانش» و رویداد «بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران» اشاره کرد و برگزاری رویداد ۱۷۵۷ را یک نقطه عطف در تاریخ دانشگاه تهران برشمرد که با حضور جمع کثیری از مهمانان بین‌المللی، سفرا و روسای و نمایندگان ده‌ها دانشگاه خارجی برگزار شد.

مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات فرهنگی و رفاهی انجام شده در دانشگاه تهران در واحدها و پردیس‌های مختلف تهران و دیگر شهرها از جمله کیش، قشم، مشهد مقدس و مجموعه پردیس کاسپین اشاره کرد و گفت: تمام اقداماتی که در دانشگاه تهران انجام شده است حاصل همکاری و همت جهادی همه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران بوده است که به‌زودی و تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شوند.

رییس دانشگاه تهران همچنین از تصویب یک مصوبه برای افزایش حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران خبر داد و توضیح داد: بر اساس این مصوبه حدود سه میلیون تومان به حقوق کارکنان افزوده خواهد شد. این افزایش حقوق برای کارمندان در حال اجراست که احکام آن نیز به زودی صادر می‌شود. افزایش حقوق اعضای هیات علمی نیز به موازات افزایش حقوق کارکنان در دست پیگیری است.

منبع:جارنیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی